#beengettingmoney

I’m a detroit nigga so I talk like one, u can tell imma dealer cuz I walk like ☝🏾#beengettingmoney πŸ€‘
.
.
.
.
.
#DR3VM #detroit #indiemusic #indieartist #420 #313 #48205 #brand #rapmusic #recordingstudio #rap #artist #rapartist #mixing #daw #homestudio #vlog #graphics #tattoos #hiphop #tattoo #music #studio #8mile #dj #rapper #recordingartists

3πŸ’¬

#TBT Four years ago today.... Been doing this a long time!! #ThrowBackThursday #beengettingmoney #stuntlifestyle #slimstunta #balllikemayweather πŸΎπŸΎπŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’³πŸ’³πŸ’ŽπŸ’ŽπŸŽ₯πŸŽ₯

70πŸ’¬

I Mite Just Loose It All Again But I Make It Back I Mite Just Spend It All Again But i Make It Back😎 #BeenGettingMoney #DaBangaPart1OtwπŸ”₯

0πŸ’¬

Mane what can I say ... Well let me start by saying HAPPY BIRTHDAY GRANDADDY 😭 I'm lost for words in the most greatest way possible (if that even makes sense ) You are truly my best friend , we bump heads ALOT but like you say if you ain't love me you wouldn't trip , 1 year and a half ago I would never imagined us being together , but I'm greatful for everything you blessed me with and I'm so thankful for all the great memories we have made and will continue making ... anyways what's understood doesn't need to be explained , THIS SHIT HERE FOREVER & THATS A FACT πŸ’ I LOVE YOU ASSHOLE πŸ–•πŸ½πŸ’‹ NOW MEET ME IN THE BATHROOM IN 5 πŸ˜­πŸ’¦πŸ˜
#TTDUP #THEJACKSONS #HUBBY
#FUCKTHEHATERS #SAVETHENEGATIVITY #πŸ”›πŸ”πŸ”œπŸ’― #BGM #BEENGETTINGMONEY #LASTPOST

1πŸ’¬

& nun to say or talk about #stackuporback on #Kz #beengettingmoney

0πŸ’¬

@dawon_35 said "fuck these niggas bro start tripping." So here I am somewhere in the trenches
#BeenGettingMoney #CantYouTell #SmileBeHappy #RealKodakSpread #HighGuyRy #YoureWelcomeUzi πŸ˜‚πŸ€˜πŸΎπŸŽ’πŸŽ’πŸ—£πŸ—£πŸ’΅

2πŸ’¬

Same time everytime ! Shout to @bgm_bishop @kblow going custom pushing that #BGMG movement thank you for your business fits πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ’―πŸ’―βœ”πŸ’ͺπŸΎπŸ’°πŸ’΅πŸ’Έ #AffiliateYoself #BGMG #beengettingmoney #customprints #GLOBAL

0πŸ’¬

Never Bite the hand that feeds you! πŸ–πŸ½#goldenrule #beengettingmoney #moneystacks #photography #losangeles #Vegas #money

0πŸ’¬

Playing this Game of life for 16 years #beengettingmoney Back on my #2pac shit!! Keep it up.... done playing #spanishrocksta Meet me at the boothπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”« #meetmeatthebooth
FOLLOW @joseline
#Startrappin
#like our last 6 posts
#FOLLOW #SHARE #REPOST #ENJOY!
#likeforlike #f4f #cb

3πŸ’¬

450 just to hold toaster#giuseppezanotti #beengettingmoney

0πŸ’¬

Playing this Game of life for 16 years #beengettingmoney Back on my #2pac shit!! Keep it up.... done playing #spanishrocksta Meet me at the boothπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”« #meetmeatthebooth

99πŸ’¬

#tbt #beengettingmoney #realdiamonds #hittinhard like uh line backer #lol #nfl #shit πŸ’ŽπŸ’ŽπŸ’ŽπŸ’ŽπŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠ #nyfw #djdrama #djmlk #2013 #fightnight #vegas #smoking #cubancigars

5πŸ’¬

Been there, done that! #blessed #acemagmobπŸ’―πŸ’―πŸ’ͺπŸ’ͺ #stillgotextras #focused #wheretheresawill #theresaway #Acemagworldwide #beengettingmoney #power

0πŸ’¬

God put me in a good place to win #ownlane #beengettingmoney

0πŸ’¬

πŸ“·#BEENGETTINGMONEY #WINNING! # MR.SMELLGOODLOOKGOOD1

1πŸ’¬

Sometimes you gotta fall off just to get onπŸ’― #beengettingmoney #digits #RunItUp

1πŸ’¬

#tbt early 2000's on this pic I had $125k in my deep freezer back home wrapped up in aluminum foil πŸ˜ŽπŸ€‘#facts#beengettingmoney#chaseNpattersonpark

45πŸ’¬

So glad to be home so I can have a drink and unwind πŸ™ 😎 #BossLife #Baalllllliiinnngggg #BeenGettingMoney #TownhouseLife #SummerHome #WinterInCamden

7πŸ’¬

#BeenGettingMoney skurrt skurrt and I'm outta there, my business boomin I ain't never there, yo bih love me I ain't never cared, cuz I ain't ask her for no love affair πŸ’ͺ🏾😎

0πŸ’¬

Tbt younger @Joseline love her my wce #beengettingmoney !! πŸ€‘πŸ˜˜πŸ˜˜ #joselinehernandez #puertoricanprincess #bonniebella

9πŸ’¬

Follow my bro ⏩⏩⏩@moetivhillz πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ #linkinbio #moetivboyent #pullup my niggas #beengettinmoneyπŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’― #beengettingmoney #fromthejump 🌊🌊🌊🌊

1πŸ’¬

ONCE AGAIN! How Could You Not Relate To Someone or even Support anyone Who Struggles have Been Harder Than Yours! #RESPECT! HUSTLING WAS THE ONLY OPTION COMING UP FROM THESE PROJECTS.....BAGGING BAGS AT C-TOWN,SHOVELING SNOW,SELLING BIKE PARTS, BUST BOY AT THE BINGO HALLS, SWING CAR WINDSHIELDS AND THE LIST WENT ON.....#BEENGETTINGMONEY #BEENOFFTHEPORCH! #OFFICIALNEWARKNATIVE! # MR.SMELLGOODLOOKGOOD1 AKA UMAR!

2πŸ’¬