#layankanaje

We were brought to one of the arab museum where we can see and experience some of local arab community vintage stuffs.
Totally..It’s a gem of a place!
Semua benda dia nak try 🧐 #layankanaje πŸ™„

0πŸ’¬

Loading...

Menu Arini Sambal Ikan.Daging Goreng.Masak Lemak Rebung n Petai Jeruk😍😍 #masaklambatharini#barumakan#permintaanhubby#layankanaje#janjikonyang#hatisonang#syukuralhamdulillah

0πŸ’¬

Cucur jawa panas2 in the house yawπŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹ #resepiwarisannekwok
#bilaAnakBujangBerbisnes
#LayankanAje

Next week ada tempahan Sagu Gula Melaka pula..

0πŸ’¬

Loading...

Kiss me if...
Want some more?
.
Follow @mr.pickups .
πŸŽ₯ @simple.pickup .
#funnyvideos #like4follow #likeforlikes

1πŸ’¬

Ehhh2 pakcik ni.. kacau orang nak tidoo 😭😭😭 suh teman dia makan pulak .. hahahahaa layankan ajee.. sian dah tua pun nak makan berteman orang suh kawinn tak nakπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜….. #layankanaje #dinner
#myuncle #naktido #ngantok

1πŸ’¬

Loading...

Betapa indahnya negeri orang

Rutin bila dikala bosan melanda menghempas diri melalak je kejenyew... #menyanyiitubest
#suarakatak
#berehdok
#layankanaje

0πŸ’¬

#terobek MINGGU CNY...
pelamin mini di Serendah...harga x masuk akal...murah gila....mana nk dpt rege mcm kami bg ni....
#newservis
#rimbakalong
#layankanaje
Dm me 0162907068

0πŸ’¬

Loading...

Bila dok minum kat restoren, sekali terdengar budak2 meja sebelah borak. Punya bangga dpt buat lecturer dia dgr ckp dia.. Perrghhh.. Hati2 dik.. Jgn smpi ilmu x berkat.. Nangis kang akhir sem tgk pointer jatuh.. Geleng kepala je ngan budak2 baru nak up ni. Belajar rajin2, hormat mereka2 yg smpikan ilmu kat kite.
#ingatanuntukdirisendirijuga #ceritangeteh #inikahcintathrowback #inikahcinta #rose #fawaa #fawaarriorsfamily #fawaarriors #farahnabilah @fawaarriors #layankanaje

0πŸ’¬

Ya Allah kenapa sampai macam tu sekali muka tu betty oiii.. Sopan ler sikit.. Awokk tu gegurllll tau... Malu2... Hehehe
#bettygedik
#takcomeyler
#layankanaje
#kittybettykitten

2πŸ’¬

Loading...

Try playing NERF with eyes closed. Kening naik naik. 😎 // Check out my instaStory to see me in action! Hahaha alhamdulillah managed to win a good mystery gift. 😊😊😊 #layankanaje #dontbetooserious #smiles #beyou #liveconfident #insyaAllahkhayr #nerf #mysterygift #soworthit #spreadhappy

4πŸ’¬

Spaghetti Bolognese Meatball Spicy n Goreng Pisang Frozen from JB #masaksendiripuashati#permintaananak2 #layankanaje#syukuralhamdulillah

8πŸ’¬

Loading...

Bley up smpai minit 60 je ke insta ni πŸ˜…πŸ˜…...layan jampi or u jump i jump?? πŸ˜‚πŸ˜‚.. #jampi #haelhusaini #badvoicedontcare #artistsoninstagram #layankanaje #bosangiler

2πŸ’¬

Tgh2 mlm bgun tdo nyo buat lapar perot πŸ˜°πŸ˜‹ #syukurselalu #ramen #latedinner #layankanaje

6πŸ’¬

Baru nak layan mata, dapat video ni plak. Terus tak jadi nak lelap. Ko bior betul dik @ismailadnan90 πŸ€ͺ #LayankanAje #LOL

12πŸ’¬

Bila dh beso panjang baru nak blajo😭😭😭😭
#studyhard&smart
#rianphasathaiya:kma:k
#belajarselagiboleh
#layankanaje

2πŸ’¬

Masih tak dapat bezakan antara kusyen dan kepala bapak.adoii..πŸ˜’ #karenahanak
#layankanaje
#theazalea

2πŸ’¬

Nak mkan tp xnk pegang.. Yumm3...
#layankanaje
#ufairaturn1

0πŸ’¬

Apa motif pegang kain batik eh?😐
#layankanaje

2πŸ’¬

Lempar balik kenangan duk layan perangai adik2😘😘 Bila 3 dara berselfie jangan dilupa abang dan maknya jugaπŸ€ͺπŸ€ͺ #layankanaje
#sportingispositive
#17022018

0πŸ’¬