#lotionputihajaib

Selamat pagi ... ada yg tgh makan mee hoon ka pagi ni? Tak kisah lah menyoqok apa pun tapi yang penting , WAJIB minum JUS GOYANG RAPAT dulu naπŸ˜˜πŸ’‹ .
#jusgoyangrapat #memangmendapat .
.
Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat: .
βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat . .
.
Whatsapp 011-1123 3874

3πŸ’¬

HARGA GELENG KEPALA!!!:
RIFFA DHATI MAGIC LOTION ❀️🌸 KELEBIHAN LOTION RIFFA D HATI ❀️🌸 🌿Gabungan ramuan dari 3 bahan terbaik iaitu vitamin C, B3 & kolagen
🌿Memberikan kelembapan yang maksima pada kulit si pemakai SPF 60
🌿Mengekalkan haruman sepanjang hari
🌿Ramuan extrac bunga lily
🌿Menjadikan kulit lebih cerah, halus, gebu dan berseri seri
🌿Kesan seawal 7 hari
🌿yang penting ada logo halal
🌿keluaran bumiputra

#riffadhati #riffadhatimagiclotion #riffadhatilotion #lotionputihajaib #putihajaiblotion #riffamagiclotionmurah #riffamagiclotionoriginal #riffadhatimurah #riffadhatioriginal #riffalotion #riffalotionmurah #riffalotionoriginal #riffalotionmurahoriginal #magiclotionriffa #magiclotionriffamurah

0πŸ’¬

Loading...

HARGA GELENG KEPALA!!!:
RIFFA DHATI MAGIC LOTION ❀️🌸 KELEBIHAN LOTION RIFFA D HATI ❀️🌸 🌿Gabungan ramuan dari 3 bahan terbaik iaitu vitamin C, B3 & kolagen
🌿Memberikan kelembapan yang maksima pada kulit si pemakai SPF 60
🌿Mengekalkan haruman sepanjang hari
🌿Ramuan extrac bunga lily
🌿Menjadikan kulit lebih cerah, halus, gebu dan berseri seri
🌿Kesan seawal 7 hari
🌿yang penting ada logo halal
🌿keluaran bumiputra

#riffadhati #riffadhatimagiclotion #riffadhatilotion #lotionputihajaib #putihajaiblotion #riffamagiclotionmurah #riffamagiclotionoriginal #riffadhatimurah #riffadhatioriginal #riffalotion #riffalotionmurah #riffalotionoriginal #riffalotionmurahoriginal #magiclotionriffa #magiclotionriffamurah

0πŸ’¬

HARGA GELENG KEPALA!!!:
RIFFA DHATI MAGIC LOTION ❀️🌸 KELEBIHAN LOTION RIFFA D HATI ❀️🌸 🌿Gabungan ramuan dari 3 bahan terbaik iaitu vitamin C, B3 & kolagen
🌿Memberikan kelembapan yang maksima pada kulit si pemakai SPF 60
🌿Mengekalkan haruman sepanjang hari
🌿Ramuan extrac bunga lily
🌿Menjadikan kulit lebih cerah, halus, gebu dan berseri seri
🌿Kesan seawal 7 hari
🌿yang penting ada logo halal
🌿keluaran bumiputra

#riffadhati #riffadhatimagiclotion #riffadhatilotion #lotionputihajaib #putihajaiblotion #riffamagiclotionmurah #riffamagiclotionoriginal #riffadhatimurah #riffadhatioriginal #riffalotion #riffalotionmurah #riffalotionoriginal #riffalotionmurahoriginal #magiclotionriffa #magiclotionriffamurah

0πŸ’¬

Wow wow wow
Lagi lagi dan lagi ada giveaway yang lebih memarik ni dari owner dan bos kecil kita yaitu @vincell_id @makeupbyyapply @makeupbyyapplys @jevan_yapardja
Kali ni onwer nya ngadain giveaway gak kalah main deh dan gak tanggung banget lo ,, apa lagi hadiah nya mendapatkan hanaka ,, biar kaki saya lebih harus dan pecah pecah ,, mau banget dong sis sama produk yang satu ini .. Yang mempunyai manfaat banyak banget ,, ya semoga aja ya saya bisa dapat hanaka nya dan uang sebesar 500 ribu ..😱😱
Siapa si yang gak mau di kasih segitu.. πŸ˜„πŸ˜„ mudah mudahan aja deh saya menang hehe #vincellxfinitygiveaway #makeupbyyapplygiveaway #makeupbyyapplysgiveaway #cantikbersamafinity #lotionputihajaib #lotionpemutih #hasilmaksimallotionfinity #kulitputihsehatbersamafinity #finitysoap #finitylotion #lotionaman #finitycreative #lotionfinitymurah #lotionpemutihkulit #lotiofinityxoriginal #lotionfinitioneclatblond #lotionoriginalmurah #lotionartis #lotionmagic #giveawaytrusted #giveawayindo #finityhandmade

0πŸ’¬

Loading...

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat: .
βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat

5πŸ’¬

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat: .
βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat

2πŸ’¬

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat: .
βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat

3πŸ’¬

Loading...

JUS GOYANG RAPAT #memangmendapat .
@byrcw @byrcwtestimoni .
.
.
πŸŽ‰PROMOSI
1 BOTOL - RM40
2 BOTOL - RM78
.
.
Whatsapp 011-1123 3874 .
.
.
πŸš—FREE COD SHAH ALAM

2πŸ’¬

Nak bibir menawan??
Nak bibir delima merekah??
Nak bibir gojesss??
Nak semuaa tuu ???
.. ..
Mehh sini..hampaa try lipscrub
.
Lipsugar scrub jenama sendiri..
.
Bahan terbaik kami adunkan bersama Argan oil utk memelihara dan menghindarkan kesan2 pewarna bibir.. merawat masalah bibir merekah dan menaturalkan kembali warna "pinkish" bibir anda.. .
. .
.
Berminat boleh direct wasap . 0166140984 / 0182992921
.
#lipmattejenamasendiri
#lipscrubs #lipscrubjenamasendiri
#scrubhomemade #pewarnabibir
#kkmproduct #ucanduit
#produkmalaysia #muamalaysia
#makeupbyartismalaysia
#hayarahimmakeup #makeupbyme
#makeupbybellaz #lotionputihajaib
#serumantiaging #serumjenamasendiri
#bazarpaknilmurahmurah
#bisnesmalaysiaonline @ Tanjung Malim

0πŸ’¬

JUS GOYANG RAPAT #memangmendapat .
@byrcw @byrcwtestimoni .
.
.
πŸŽ‰PROMOSI
1 BOTOL - RM40
2 BOTOL - RM78
.
.
Whatsapp 011-1123 3874 .
.
.
πŸš—FREE COD SHAH ALAM

3πŸ’¬

Loading...

Borong jgn tak borong ! 😘😘
.
.
Whatsapp 011 1123 3874 skrg !!

2πŸ’¬

Borong jgn tak borong ! 😘😘
.
.
Whatsapp 011 1123 3874 skrg !!

4πŸ’¬

Borong jgn tak borong ! 😘😘
.
.
Whatsapp 011 1123 3874 skrg !!

2πŸ’¬

Loading...

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat: .
βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat

2πŸ’¬

PROMOSI PROMOSI πŸŽ‰
.
.
Whatsapp 011-1123 3874
.
.
πŸš— FREE COD SHAH ALAM

1πŸ’¬

PROMOSI PROMOSI πŸŽ‰
.
.
Whatsapp 011-1123 3874
.
.
πŸš— FREE COD SHAH ALAM

3πŸ’¬

Loading...

.
#PencuciGoyangSegar by #RozitaCheWan feminine wash terbaik untuk semua wanita ;
.
πŸ’πŸΌExtra kolagen yang mampu mencerah dan menganjalkan alat sulit wanita ;
πŸ’πŸΌMerawat keputihan dan kegatalan pada bahagian vagina ;
πŸ’πŸΌMelancarkan perjalanan haid dan mengurangkan masalah sengugut ;
πŸ’πŸΌMengecut dan merawat kembali vagina serta menstabilkan PH vagina ;
πŸ’πŸΌMengecutkan vagina serta merawat kembali saluran peranakan ;
.
Berminat boleh dm atau whatsapp +60132403382
.
#pencucigoyangsegarbyrcw
#jusgoyangrapatbyrcw
#gorgeousbyrcw
#preciousbyrcw
#lotionputihajaib
#rozitachewan

0πŸ’¬

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat: .
βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat

1πŸ’¬

JUS GOYANG RAPAT #memangmendapat .
@byrcw @byrcwtestimoni .
.
.
πŸŽ‰PROMOSI
1 BOTOL - RM40
2 BOTOL - RM78
.
.
Whatsapp 011-1123 3874 .
.
.
πŸš—FREE COD SHAH ALAM

5πŸ’¬

JUS GOYANG RAPAT #memangmendapat .
@byrcw @byrcwtestimoni .
.
.
πŸŽ‰PROMOSI
1 BOTOL - RM40
2 BOTOL - RM78
.
.
Whatsapp 011-1123 3874 .
.
.
πŸš—FREE COD SHAH ALAM

3πŸ’¬

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat:
.
. βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat .
.
πŸ“²Whatsapp 011 1123 3874

2πŸ’¬

SAMPAI BILA NAK PANDANG CERMIN TENGOK JERAWAT MAKIN SERONOK TIMBUL SANA SINI?
Memang sakit hati sangat bila tengok jerawat datang singgah kat muka ni. Duit jangan cakap. Dah beribu dah habis beli macam-macam.
Tapi sayang. Semua tu cuma janji palsu. Jerawat masih lagi kat tempat yang sama. Tak surut. Tak hilang.
Sebenarnya kan ramai yang tak tahu penjagaan dalaman memainkan peranan yang sangat penting.
Kalau kita tonyoh pencuci muka dan krim banyak mana pun tak akan berkesan jika dalaman kita tak terjaga dengan baik.
Nak tahu #RAHSIA muka Cheta tetap maintan flawless gebu licin sampai hari ini?
Mudah sahaja!

Cheta sentiasa pentingkan penjagaan dalaman.
Tak rajin? Leceh? Malas?

Takpe. Ada jalan shortcut. Kalau anda serius nak hilangkan jerawat, minum sahaja Jus Goyang Rapat.
Memang goyang jerawat tu semua. Kihkih. Jom PM kami sekarang dan mantapkan penjagaan dalaman anda sekarang ke 011-1123 3874 dengan kata laluan β€œNAK NYAH JERAWAT”

1πŸ’¬

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat: .
.
βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat .
.
πŸ“²Whatsapp 011 1123 3874

1πŸ’¬

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat:
.
. βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat .
.
πŸ“²Whatsapp 011 1123 3874

3πŸ’¬

Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat:
.
. βœ”οΈMenstabilkan hormon
βœ”οΈMemberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
βœ”οΈMempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
βœ”οΈMengecutkan peranakan
βœ”οΈVagina lebih grib dan tidak kering
βœ”οΈMenegangkan payudara,
βœ”οΈAwet muda
βœ”οΈMengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
βœ”οΈMerawat keputihan
βœ”οΈMenghilangkan masa lesu dan sakit badan
βœ”οΈMembantu mengurangkan berat badan dengan sihat .
.
πŸ“²Whatsapp 011 1123 3874

3πŸ’¬

STRESS KITARAN HAID TAK TERATUR? 😫

Bukan senang jadi perempuankan, kalau haid tak keluar atau keluar tak teratur mulalah risau dan mood pun akan jadi serba tak kena.
Kesian orang sekeliling tak pasal - pasal jadi mangsa kemarahan. Bukan tu saja tak normal lah bagi wanita yang belum monoposkan urmmm badan pun jadi tak sihat.
Tapi setiap masalah ada penyelesaiannya. Sebab tu Che Ta share dengan korang Jus Goyang Rapat ni. Lepas ni takdelah dah masalah haid tak teratur atau tak keluar tak mengikut masa dah. .
.
Jom whatsapp kami sekarang dengan kata laluan β€œNAK SIHAT” -> 011-1123 3874

2πŸ’¬

JUS GOYANG RAPAT #memangmendapat .
@byrcw @byrcwtestimoni .
.
.
πŸŽ‰PROMOSI
1 BOTOL - RM40
2 BOTOL - RM78
.
.
Whatsapp 011-1123 3874 .
.
.
πŸš—FREE COD SHAH ALAM

1πŸ’¬