#produkprodukbyrcw

SALAM JUM’AT BARAKAH..
.
Dari Abu Hurairah radhiyallahu ‘anhu, dari Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam, beliau bersabda, ‎مِنْ حُسْنِ إِسْلاَمِ الْمَرْءِ تَرْكُهُ مَا لاَ يَعْنِيهِ “Di antara kebaikan islam seseorang adalah meninggalkan hal yang tidak bermanfaat” (HR. Tirmidzi no. 2317, Ibnu Majah no. 3976. Syaikh Al Albani).

2💬

SALAM JUM’AT BARAKAH..
.
Dari Abu Hurairah radhiyallahu ‘anhu, dari Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam, beliau bersabda, ‎مِنْ حُسْنِ إِسْلاَمِ الْمَرْءِ تَرْكُهُ مَا لاَ يَعْنِيهِ “Di antara kebaikan islam seseorang adalah meninggalkan hal yang tidak bermanfaat” (HR. Tirmidzi no. 2317, Ibnu Majah no. 3976. Syaikh Al Albani).

2💬

SALAM JUM’AT BARAKAH..
.
Dari Abu Hurairah radhiyallahu ‘anhu, dari Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam, beliau bersabda, ‎مِنْ حُسْنِ إِسْلاَمِ الْمَرْءِ تَرْكُهُ مَا لاَ يَعْنِيهِ “Di antara kebaikan islam seseorang adalah meninggalkan hal yang tidak bermanfaat” (HR. Tirmidzi no. 2317, Ibnu Majah no. 3976. Syaikh Al Albani).

2💬

Loading...

ready stock ! .
.
#LotionPutihAjaib
RM35.90 (sm)
RM37.90 (ss)
.
.
Postage
RM8 (sm)
RM12 (ss)
.
.
PROMOSI 🎉
💥2 KOTAK RM59 (sm) / RM63 (ss)
FREE POSTAGE & FREE GIFT
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874
.
.
🚗FREE COD SHAH ALAM

3💬

ready stock ! .
.
#LotionPutihAjaib
RM35.90 (sm)
RM37.90 (ss)
.
.
Postage
RM8 (sm)
RM12 (ss)
.
.
PROMOSI 🎉
💥2 KOTAK RM59 (sm) / RM63 (ss)
FREE POSTAGE & FREE GIFT
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874
.
.
🚗FREE COD SHAH ALAM

2💬

ready stock ! .
.
#LotionPutihAjaib
RM35.90 (sm)
RM37.90 (ss)
.
.
Postage
RM8 (sm)
RM12 (ss)
.
.
PROMOSI 🎉
💥2 KOTAK RM59 (sm) / RM63 (ss)
FREE POSTAGE & FREE GIFT
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874
.
.
🚗FREE COD SHAH ALAM

2💬

Loading...

Wangian berpanjangan. Haruman yang memberikan aura tersendiri. Precious ❤️.
.
. 📲Whatsapp 011 1123 3874

3💬

ready stock ! .
.
#PreciousbyRCW
RM29.90 (sm)
RM31.90 (ss)
.
.
#GorgeousbyRCW
RM45 (sm)
RM48 (ss)
.
.
Postage
RM8 (sm)
RM12 (ss)
.
.
🎉PROMOSI - Beli combo set #PreciousbyRCW + #GorgeousbyRCW hanya RM70 , FREE POS SM + FREE GIFT
.
.
📲Whatsapp 011 1123 3874
.
.
🚗FREE COD SHAH ALAM

3💬

Good morning. Pagi ni sembur perfume apa uols? Satu semburan perfume Gorgeous akan memberi kecerian dalam hidup uols sepanjang hari. ❤️😘
.
.
.
📲Whatsapp 011-1123-3874

5💬

Loading...

haa sebelum keluar rumah tu jangan lupa pakai lotion putih ajaib ni. Ia dapat melindungi kulit dari cahaya matahari dan kulit akan sentiasa putih gebu dan yang penting wangi. ❤️
.
.
Nak Kulit PUTIH,LEMBUT,GEBU dan WANGI ??? WAJIB cuba LOTION PUTIH AJAIB BYRCW Sebab ianya BANYAK Kegunaan:
1. Putih dan gebukan kulit
2. Strech mark
3. Ketiak hitam
4. Celah paha hitam
5. Tumit kaki merekah
6. Lutut siku dan buku lali hitam
7. Menghilangkan Parut di badan
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874

2💬

Bila buat kerja atau selalu duduk dalam aircon mesti kulit jadi kering kan? Mula la rasa tak selesa. Tau tak yang losyen putih ajaib ni boleh melembabkan kulit? Dah la boleh bagi putih gebu MACAM MERAWAT SAMBIL CANTIK.
. .
Nak Kulit PUTIH,LEMBUT,GEBU dan WANGI ??? WAJIB cuba LOTION PUTIH AJAIB BYRCW Sebab ianya BANYAK Kegunaan:
1. Putih dan gebukan kulit
2. Strech mark
3. Ketiak hitam
4. Celah paha hitam
5. Tumit kaki merekah
6. Lutut siku dan buku lali hitam
7. Menghilangkan Parut di badan
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874

3💬

Cuaca yang panas sekarang ni kadang-kadang buat kulit makin kering dan gelap. Nak tahu tak yang lotion putih ajaib ni bukan sahaja memutih dan menggebukan kulit TAPI ia mencantik dalam merawat kulit. Lotion putih ajaib dapat melindungi kulit dari cahaya matahari. .
Nak Kulit PUTIH,LEMBUT,GEBU dan WANGI ??? WAJIB cuba LOTION PUTIH AJAIB BYRCW Sebab ianya BANYAK Kegunaan:
1. Putih dan gebukan kulit
2. Strech mark
3. Ketiak hitam
4. Celah paha hitam
5. Tumit kaki merekah
6. Lutut siku dan buku lali hitam
7. Menghilangkan Parut di badan
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874

2💬

Loading...

Selamat berhujung minggu, keluar jalan-jalan ni tak sah lah kalau tak sembur perfume Gorgeous kan. Wangi wangi wangi selalu, baru lah WOW DI MATA SUAMI. ❤️

3💬

Salam jumaat, sempurnakan hari jumaat ini dengan wangian byRCW. Sembur sikit terus melekat sampai ke petang. 😘

4💬

Sebelum nak tidurpun kena sembur perfume sikit biar wangi badan dan tidur dengan tenang. .
.
Sembur perfume precious biar abang sayang semakin peluk uols dengan erat dan tak nak lepas. .
.
Dah tak payah pakai aroma terapi cuma sembur perfume precious

2💬

Loading...

Happy Chinese New Year .
Wishing you joy, rosperity and success this year and always -
Gong xi fa cai .

1💬

Happy Chinese New Year .
Wishing you joy, rosperity and success this year and always -
Gong xi fa cai .

2💬

Happy Chinese New Year .
Wishing you joy, rosperity and success this year and always -
Gong xi fa cai .

3💬

Loading...

Happy Chinese New Year .
Wishing you joy, rosperity and success this year and always -
Gong xi fa cai .

1💬

Happy Chinese New Year .
Wishing you joy, rosperity and success this year and always -
Gong xi fa cai .

1💬

Happy Chinese New Year .
Wishing you joy, rosperity and success this year and always -
Gong xi fa cai

2💬

Gorgeous by RCW is classified as Floral Fruity fragrance. Gorgeous is a tribute to modern femininity and irresistible combination of grace, strength and independent spirit. It's so feminine and classy without being boring. The perfect amount of sweet and warm mixed together. It lingers for a long time which is nice and enchants the senses. This smell is perfect for everyday and that special occasion. A fragrance that captivates your senses.
The perfume combines three notes:
.
Top notes:
Blackcurrant
.
Center notes:
Floral (jasmine & may rose) .
Base notes:
Vanilla & patchouli .
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874

1💬

Gorgeous dan Precious ByRCW .
Kelebihan wangian byRCW :
⭐️ wangian yang tahan lama (8jam)
⭐️ Mesra Solat (halal)
⭐️ Mudah dibawa (travel)
⭐️ Harga mampu milik ⭐️ Tiada kesan tompokan pada baju selepas semburan
⭐️ Wangian khas byRCW (bukan perfume inspired)
⭐️ Eau de parfum (EDP)
⭐️ Unisex perfume .
.
Perfume-perfume by RCW adalah wangian yang sangat hebat, memikat lagi mengoda ,haruman mewah yang tahan lama sepanjang hari membangkitkan keyakinan diri si pemakai, halal diyakini ,haruman yang sukar dilupakan dan terciptanya suatu kenangan kerana ia adalah #PreciousbyRCW & #GorgeousbyRCW
Wangian yang sangat-sangat sesuai digunakan hari-hari dengan keadaan cuaca panas sekarang ini untuk kekal wangi sepanjang hari dan berbau harum wangi seperti bintang dan pastinya anda terasa sangat yakin dengan diri anda😍😍😍
.
"SMELL LIKE A STAR"
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874

1💬

Tips untuk kekal lama bau minyak wangi:
1. Sembur perfume pada bahagian kulit
2. Letakkan sedikit pelembab pada bahagian kulit yang nak di sembur perfume.
3. Jangan di gosok selepas sembur perfume.
4. Simpan di tempat yang bersuhu bilik.
5. Yang paling penting, kenal pasti perfume yang jenis Eau De Parfum(EDP) atau Eau De Toilette(EDT). .
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874

2💬

[ WOW KULIT PUTIH MELEPAK ALAMAK TAPI ADA KUDIS PULAK POTONG STIM ] .
.
Dari jauh wow tak leh nak alih mata ni tengok kulit punyalah cantik putih melepak. Tapi bila mai dekat sana sini kudis kat tangan dan kaki. Yuckkkkkssss Alamak pakai seluar panjang bolehlah cover kalau pakai skirt hurm takkan siang malam nak pakai panty horse jer dik oi..
.
Kudis ni atau dalam kata saintifik dia ekzima bahaya kalau tak dirawat. Dahlah gatal lepas tu nampak bekas kulit kering yang melampau paling senang cakap macam kayu pokok kering mereput. Of cozlah nampak hodoh sangat. Malu dik bila orang nampak.. .
Tapi hampa semua tahu tak tips kami apa sapu sapu dah hilang semua masalah ekzima ni atau mudah sebut kudis. Mudah, murah dan berkesan hanya sapukan Losyen Putih Ajaib pada bahagian kulit yang bermasalah inshaallah akan sembuh..
.
Wow dahlah memutihkan, tona kulit akan sekata dalam masa yang sama masalah gatalpun hilang. 3 in One rupa nyer mai whatsapp 011 1123 3874 kalau nak kulit hampa bebas ekzima.

3💬

ready stock ! .
.
.
#GorgeousbyRCW
RM45 (sm)
RM48 (ss)
.
.
Postage
RM8 (sm)
RM12 (ss)
.
.
🎉Beli 2 botol , FREE POS SM + FREE GIFT
.
.
📲Whatsapp 011 1123 3874

2💬

ready stock ! .
.
#LotionPutihAjaib
RM35.90 (sm)
RM37.90 (ss)
.
.
Postage
RM8 (sm)
RM12 (ss)
.
.
PROMOSI 🎉
💥2 KOTAK RM59 (sm) / RM63 (ss)
FREE POSTAGE & FREE GIFT
.
.
📲Whatsapp 011-1123 3874
.
.
🚗FREE COD SHAH ALAM

1💬