#smart

😍
☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲
11
☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲☲
#fascination #nation #cool #smart #Porsche #satisfying #video #slime #new #i #cant #think #of #tags

0💬

I have a dream,
that one day,
you and I can live freely.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
Without the worry of time, money, or location.
Knowing we are leaving a legacy of happiness.
Influencing others to be their BEST selves.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
I have a dream,
that one day,
you will put your doubt and fears aside.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
To live the life you deserve to live.
Challenging your comfort zone &
Realizing your full potential.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
I have a dream,
that you will stop watching and start taking action,
you will take the first steps to be successful.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
The Shine Society is waiting for YOU.
Live a BIGGER & BRIGHTER life with us ✨
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
(when you message me, it makes my dog smile) 💕🐶

1💬

Patterns with grandma❤️ @mariaangela1108 #toddlerlife #learningeveryday #homeschool #patterns #smart #twoyearsold #lasvegas

0💬

☀Доброе утро!☀ Ты хотел попробовать, но тебе было не по карману? Теперь#умнаяеда будет в каждой семье! Сегодня мы стали ближе к этой цели. С 25 сентября СНИЖАЕМ ЦЕНЫ на все вкусы Energy Diet Smart.
🔥 НАВСЕГДА!🔥
.
1 980 ₽ – все моновкусы ED Smart
2 050 ₽ – ED Smart Mix

Как вам такое утро понедельника? 😉
.
.
.
.
.
#худейлегко#худейвкусно#худейбезпроблем#худеем#диета#еда#сбалансированныйобед#пп#ппзавтрак #ппужин #ппобед#едабудущего#ed #energydiet #smart #mix #курган

0💬

Mr. Magz and I have always been so proud of you @johnmagz5 . Now more than ever, our hearts are bursting with pride, because you've grown into a remarkable person — so full of love, caring and joy. Happy 10th Birthday 🎈🎉🎂 my Hovoloniki. You will always be my "Norman"! I love you always and forever! ❤️ #marinaberberyan #johnmagzanyan #hovo #armenian #ukrainian #handsome #smart #intelligent #classy #son #fashion #style

0💬

@webuyblack With over 4000 sellers, WeBuyBlack.com is the largest online Marketplace for Black owned businesses. Businesses may create a shop and sell their products instantly. Sign up for Services today for FREE Link in bio 👉🏾
#webuyblack #dope #blackExcellence #black #smart #revolution #webuyblack #blacklivesmatter #african #Panafrican #liluzivert #xxxtentacion #trippieredd #666 #luvisrage2 #politics #blackart #jesus #christianity #knowledge #king #queen

0💬

Ayyyyy!!! I need all my ladies to get in #formation THIS WILL BE LIFE CHANGING!! #COMESEEME & THE REST OF THESE #GORGEOUS #SMART & #INSIGHTFUL WOMAN SEPTEMBER 30TH #LETSGO FOLLOW @notjustagetaway #BOOKIT #NOW #MAMASGIRL#PRETTYFUNNYCHIC 😍 #KIANADANCIE 🐐

1💬

Beautiful florida

1💬

1💬

i need a confidence boost so i'm posting things i like about me

1💬

Meikarta : The Future is Here Today!

Pasti udah pada pernah lihat iklannya meikarta dong? Itu yg tagline nya "Aku ingin pindah ke Meikarta" yg diisi sama anak kecil yg imut suaranya itu.

Tapi udah tau belum sih apa sebenernya meikarta itu? Nih kalo belum pada tau kita kasih tau ya.

Meikarta itu mega proyek terbaru nya Lippp Group yg berlokasi di Cikarang, itu lho yg kawasan industri itu. Kebayang kan seberapa banyak nya penduduk di daerah Cikarang? Dari penduduk lokal, para pendatang, sampe orang2 luar yg dateng buat kerja disini. Tapi sayangnya, daerah Cikarang ini belum banyak pemukiman yg bisa ngasih kebutuhan tinggal yang nyaman, bersih & layak huni tentunya. Maka dari itu, Lippo berinisiatif buat bikin kawasan pemukiman yg ramah penduduk, aman & nyaman, bersih & asri, luas & ga macet, yg fasilitasnya komplit, berkelas & berstandar internasional, dan yg pasti ada taman nya juga dong.

Nah dari situ, terciptalah Meikarta. Sebuah kawasan hunian yg paling baru, terbesar, dan pertama kalinya dibikin di Indonesia. Coba deh bayangin, luas nya sampe 500ha (22jt m² coy!) Gede banget ga sih? Unit hunian primer nya 250rb unit, kawasan komersil nya 1,5jt m², udah gitu taman nya "Central Park" luasnya 100ha! Kebayang dong gimana betahnya nanti kalo kita tinggal di Meikarta. Udah tempatnya luas, nyaman, buat tempat tinggal ada, buat bisnis usaha juga ada, sama buat refreshing nya juga ada. Komplit kan di Meikarta?

Pokoknya Meikarta bakalan jadi kawasan perkotaan baru yg luar biasa deh pokoknya, lain daripada yg lain, kota masa depan pokoknya. Tempat buat kita menatap masa depan yg lebih cerah dan lebih baik. Gimana? Jadi kapan kamu ke Meikarta?

#meikarta #meikartacity #kotameikarta #kotabarumeikarta #lippo #lippogroup #cikarang #jawabarat #indonesia #southeastasia #asia #peluang #investasi #profitable #investment #smart #investing #properti #property #realestate #development #architecture #design #100ha #centralpark #live #livable #living #loving #city

0💬

1💬

Money well spent ~Kolomavros •

























#memes #dank #dankmemes #harambe #instagood #funnymemes #satisfying #blessed #inovative #smart #dank #dankmeme #funny #comedy #instafit #art #artwork #fun #me

3💬

Watch @katjaglieson newest post on her Vlog channel featuring her skits w/ @mickmaio @justinroberts44 @cameronfuller & @h2balla Learn more about #singersongwriter
Katja Glieson & her journey
by going to KatjaGlieson.com !
Join Katja on her daily adventures by subscribing to Katja Glieson Vlogs! You should also subscribe to her music channel-Katja Glieson & follow her on Facebook,Twitter,Instagram, YouTube, Snap Chat,Kwickie, Musical.ly, Spotify, Sound Cloud, & iHeart Radio. #katjaglieson #popmusic #artist #singer #songwriter #smart #funny #team10 #vlogger #vlog #artistsoninstagram #artistsofinstagram #picoftheday #instadaily #nevergiveup #justinroberts #aussie #california #katjator #singersofinstagram #dreambig
#recordingartist #newmusic #influencer #liveyourdreams #dreambig #photooftheday

0💬

雑誌 #smart 発売中💓みてねーん

5💬

Dating these days is hard like extremely. It ain’t for everybody but I refuse to settle. I rather Netflix and drink Perrier alone every weekend than disregard my worth. He will come one day I am sure of it. #singleandhappy #waitingonmyequal #equallyyoked #godfearing #blackking #love #faithful #smart #nobs #arealone

0💬