#thisisrandom

Lol 😂 •
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#tricked #pranked #prank #gotyou #gotyournose #lolwhat #like #random #urg #whynot #becuasewhynot #thisisrandom #hey

2💬

Loading...
Loading...
Loading...

Um another post today lol. So I will making my second YouTube this week but I have no clue on what I'm doing for so yeah. #thishappens #idkwhatimdoing #thisisrandom

0💬

12/8/2017 One month ago today. Crazy and amazing! 71* today. Our winter is officially over, until the week of spring break. #snowday #snowdays #southtexas #miracle #powder #snowball #snowballfight #thisisrare #thisisrandom

2💬

Loading...

Nah not so bad
ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ
#notscrewed #ok #lol #idk #thisisrandom #randoms #lolidk #nah #idekanymore

1💬

Loading...

Im going to start a journal full of responses to questions I will ask to people I see daily and or those who i know but not associate with, i feel like getting to know my peers to get an understanding of what other people think about #thisisrandom #Thisjdeajustcametome

1💬

Loading...

#throwback okay I kinda edited this back in 2016 and totally forgot about it 🤭💭#thisisrandom #notevenabout2017 📷 @vihn #farewell2017 #2017hasbeenamazing

5💬

Ellos tratando de parecer serios antes de la función Ricardo y Kindly y de fondo nuestra lucy que hacia con el técnico? #thisisrandom #reecuento #2017 #grupo #teatro #unañomas #danza #gracias

1💬

New license plate with my jersey area code! JKU- just kidding you 609- I'm from Jersey 😂😂😂 I'm dumb 😆#thisisrandom #ididntpickthisout

0💬