#urbanphotography

Repurposed Architecture: Policed Married Quarters once housed officers of a nearby police station. Now it is a trendy creative space where a number of shops sell Hong Kong made goods.
#pmqhk #hongkong #hk #aberdeenstreet #hollywoodroad #peoplewatching #streetphotography #urbanphotography #travelpics #travelphotography #travelgram #repurposed #repurposedbuilding #repurposedarchitecture

0💬

‏September 2017 - Oakland
این آخرین عکس از این مجموعه‌ست، محدودیتی که قاب ثابت ایجاد میکنه باعث میشه کلی سوژه از کف بره، کلی عکس تو آرشیوم هست که به واسطه درست نبودن کادر سوخته به حساب میاد، تو خیابون سوژه منتظر اصلاح کادر عکاس نمیمونه، بهتره از خیر کادر ثابت بگذرم و به همین تعداد اکتفا کنم اما سوژه از دست ندم خلاصه#streetphotography #streetdreamsmag #street_is_life #street #citylife #Lyftdriver #oakland #fromstreetswithlove #everybodystreet #hicaricreative #urbanphotography

0💬

Water Tower.

2💬

Trinidad, Cuba

1💬

Hallo my Fashion Lovers!! Im so excited for the weekend😍😍. Im goin to meet my Berliner friend @tsarrusian, he'll be in Frankfurt tomorrow 🤗yeayy! How about you all? What's your plan for the weekend?😘
.
🇲🇨 Hallo Fashion Lovers!! Seneng banget nih udah mau weekend aja 😍😍. Rencananya temen Aiya dari Berlin @tsarrusian mau ketemuan di Frankfurt besok 🤗Asikkkkk! Kalo kamu gimana? Ada rencana yang menarik gak weekend ini? 😘

1💬

Erice | man who read

1💬

Ibu Kosan pernah bilang kalau ngopi itu bisa menciptakan momen, nah kalau Om sih sukanya menyimpan momen dalam bentuk foto. Salah satu hobi Om tuh selain ngisengin Ibu Kos yaa fotoin dia yang lagi ga banget mukanya 😂
.
Jenis kamera yang Om suka tuhh yang klasik gituu. Naah kebetulan temen Om dari @savemymonday main sambil bawa kamera ini. Terus kita ngobrol ngalor ngidul tentang per-kamera-an ditemani dengan kopi dan teh hangat.
.
Uhuy seru. Kamu punya hobi yang sama juga dengan Om? Mari mari mampir, kita sharing sambil ngupi ganteng dan foto foto Ibu Kosan yang lagi nguap 😂😂
.
.
.
.
.
#coffeetime #onmytable #nothingisordinary #seekthesimplicity #coffeebreak #handsinframe #flatlay #coffeebeans #coffeegram #tastespotting #stilllife #streetphoto #magnumphotos #streetlife #streetportrait #documentary #lensculturestreets #urbanphotography #everydayasia #streetphotographer #dailylife #fujifeed #myfujifilm #fujixclub #fujiframez #fujifilmxseries #focalmarked

0💬

3💬

2💬