#v

Ä°yi geceler xd

1💬

Dedicated to my favorite thirsty bish @pundertale_jish
And if this wasnt enough there is gonna be a part 2 bcos i feel like i could torture you worse so look out for that ;;))))
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tags || #agustd #yoongi #suga #jimin #jungkook #rapmonster #jin #bts #bangtanboys #jhope #taehyung #namjoon #minyoongi #parkjimin #kimtaehyung #v #seokjin #hoseok #bangtan #jeonjungkook #kpop #kpopf4f #l4l #fandom #fangirl #editor #phoneeditor #cutecut ||

0💬

Nombre: MaiJoo
Edad: 15
Posición en el grupo: Lider. 💕Vocal Principal y Bailarina

Fundadora del grupo Thirteen-G.

Pais: España/Pais vasco

#Kpop #kpoper #pop #kpopdance #lider #Kawaii #african #africana #black #blink #Dancer #sing #song #signal #bts #army #V #Rapmonster

0💬

I have a midterm to take for college seminar in about 10 minutes. I'm going to fail since I forgot to study rip
[Credit to owner] [Tags]:
#bighit #bangtanboys #bts #btsarmy #kimnamjoon #rapmonster #junghoseok #jhope #minyoongi #suga #parkjimin #jimin #jeonjeongguk #jungkook #kimtaehyung #v #kimsoekjin #jin

1💬

@spoopyjima thank you for blessing us with this picture you’re a gOd but does anyone freaking have AE tutorials cause idk know shit lmao IM NOT DEAD YET
----------------------------------------------------------------------------------------
Tags: #bts #bangtanboys #bangtansonyeondan #btsedit #beyondthescene #taehyung #kimtaehyung #v #rapmon #rapmonster #namjoon #kimnamjoon #suga #minyoongi #agustd #kimseokjin #jin #junghoseok #jhope #parkjimin #jimin #jeonjungkook #jeonjeongguk #jeongguk #jungkook

0💬

; 💌
we won!! aaaaa i feel so happy, it was worth staying up for. this is what it feels like to work hard for something and get the result you wanted, omg we worked hard guys 💗 congrats to us
-
-
-
#bts #bangtan #bangtansonyeondan #kimnamjoon #rapmonster #kimseokjin #jin #minyoongi #suga #junghoseok #jhope #parkjimin #jimin #kimtaehyung #v #jeonjungkook #jungkook #kpop #btsarmy #DNA #her

1💬

Do you ever cough to scratch your throat and it scrapes the wrong part of your throat.
*
*
* #v #kimtaehyung #btsv #Jimin #parkjimin #mychildren #bts #bangtanboys #bangtansonyeondan #bulletproofboyscouts

3💬

another unpopular opinion but pineapple pizza is gods creation miss me wit that "pineapple on pizza is ugly" like bitch yur ugly stfu u can't say shit when u haven't tried it yet either lkke sis square up to me in the dominos lot like i'm not even playing i will fight and i will drag ur ass pineapple pizza is valid thats it its over case closed if u disagree w me u can unfollow me i don't need that negativity on my feed 😤😤😤👌🏽👌🏽💯💯and this is a joke yall if any of u get butt hurt i will LAUGH

1💬

>insert Jungkook’s ding dong<
••••••••••••••••••••
Tags:
#Jin #KimSeokjin #WorldwideHandsome #Suga #MinYoongi #AGUSTD #Jhope #JungHoseok #Hobi #RapMonster #KimNamjoon #Joonie #Jimin #ParkJimin #ChimChim #Mochi #V #KimTaehyung #ladybug #Jungkook #JeonJungkook #Kookie #BTS #BangtanSonyeondan #BeyondTheScene #ARMY #btsmemes #kpop #kpopmemes #memes_of_bts

0💬