#zsrcw

Tak sama tapi serupa 😜
.
Prada Lace bidang 60’
.
RM50/meter
.
Macam macam colour ada 😍

1πŸ’¬

ANDA TERGOLONG DALAM KATEGORI2 DI ATAS?? Biasalah wanita bila dah kawen & usia meningkat, tahap stress pon meningkat ganggu hormon kita. Sebab tu mai senggugut, period tak teratur, keputihan berlebihan, cepat letih, dan macam2 masalah lagi. 😩

Rugi uolls kalau belum cuba JUS GOYANG RAPAT ni. Memang mendapat taw! Tengok Che Ta hmmm... πŸ˜‰

Cepat grab k. Pembelian COMBO penjimatan berganda2. Wasap sis Nelly cepat 0173215469. 😍

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

1πŸ’¬

Loading...

ANDA TERGOLONG DALAM KATEGORI2 DI ATAS?? Biasalah wanita bila dah kawen & usia meningkat, tahap stress pon meningkat ganggu hormon kita. Sebab tu mai senggugut, period tak teratur, keputihan berlebihan, cepat letih, dan macam2 masalah lagi. 😩

Rugi uolls kalau belum cuba JUS GOYANG RAPAT ni. Memang mendapat taw! Tengok Che Ta hmmm... πŸ˜‰

Cepat grab k. Pembelian COMBO penjimatan berganda2. Wasap sis Nelly cepat 0173215469. 😍

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

0πŸ’¬

ANDA TERGOLONG DALAM KATEGORI2 DI ATAS?? Biasalah wanita bila dah kawen & usia meningkat, tahap stress pon meningkat ganggu hormon kita. Sebab tu mai senggugut, period tak teratur, keputihan berlebihan, cepat letih, dan macam2 masalah lagi. 😩

Rugi uolls kalau belum cuba JUS GOYANG RAPAT ni. Memang mendapat taw! Tengok Che Ta hmmm... πŸ˜‰

Cepat grab k. Pembelian COMBO penjimatan berganda2. Wasap sis Nelly cepat 0173215469. 😍

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

0πŸ’¬

SETIAP MALAM SEPERTI MALAM PERTAMA

Anda masih WOW di mata suami tersayang?? Cepat wasap 0173215469 dapatkan JUS GOYANG RAPAT!

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

0πŸ’¬

Loading...

SETIAP MALAM SEPERTI MALAM PERTAMA

Anda masih WOW di mata suami tersayang?? Cepat wasap 0173215469 dapatkan JUS GOYANG RAPAT!

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

0πŸ’¬

SETIAP MALAM SEPERTI MALAM PERTAMA

Anda masih WOW di mata suami tersayang?? Cepat wasap 0173215469 dapatkan JUS GOYANG RAPAT!

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

0πŸ’¬

SETIAP MALAM SEPERTI MALAM PERTAMA

Anda masih WOW di mata suami tersayang?? Cepat wasap 0173215469 dapatkan JUS GOYANG RAPAT!

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

0πŸ’¬

Loading...

SETIAP MALAM SEPERTI MALAM PERTAMA

Anda masih WOW di mata suami tersayang?? Cepat wasap 0173215469 dapatkan JUS GOYANG RAPAT!

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

0πŸ’¬

SETIAP MALAM SEPERTI MALAM PERTAMA

Anda masih WOW di mata suami tersayang?? Cepat wasap 0173215469 dapatkan JUS GOYANG RAPAT!

#jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #byrcw #rcw #zsrcw #goyangrapat #jusgoyangrapatampang #rahsiacheta #juscheta #byrcwampang #rahsiachetadapatteruna @byrcw @rozitachewan1

0πŸ’¬

Wake Forest, this will cause more harm than good. Don’t force students, faculty, and anyone to use two-step verification. Statistically 10% of Google users actually enable their accounts to protect themselves. However, in my honest opinion the pain of siging in through another device is too much. The benefits without two-step verification outweight the risks. #wfu #wakeforest #bigmistake #wakeforestuniversity #theforest #zsrcw #wakeup #useless #dontforceit #uncessesary #spreadit #wfuis #google2stepverification @wfuniversity @wakeforestmagazine @theodysseyonline @google @wakeforestbiz

1πŸ’¬

Loading...

Paling letops abad ini! Sequine lace dwi tone bidang 60

1πŸ’¬

Siapa theme black n white raya ni? Cantik gila kottt 😍😍

1πŸ’¬

What a masterpiece 😍😍! Kita ada jual tau glitter lace mcm ni. So so stunningggg

1πŸ’¬

Loading...

One of the latest design for glitter lace. Rare design 😍

1πŸ’¬

Morning everyone! A good day starts with a good coffee ✨
.
Admin tengah fikir nak restock lace mana satu untuk raya ni. Kakak kakak suka yg mana satu eh πŸ€”

1πŸ’¬

New design! Glitter lace in mint, rosegold and silver 🌸. Feel glamorous yet?

2πŸ’¬

Loading...

New design new designnn! Embroidery lace yang bakal jadi trend raya ni 😱
.
Bidang 60 so 2 meter je pun cukup tau

1πŸ’¬

Highly requested lace. Comes in new colourss. Swipe to see more 😍

3πŸ’¬

Glitter lace yang cun meletop ✨
.
Bidang 60
.
Lining (optional) jenis valentino (variety colours, your choice)
.
For baju kurung: 2m lace + 3.5m lining 🌸

1πŸ’¬

New embroidery lace design. 4 diff colours 😍

3πŸ’¬

πŸŽ‰ NEW MASK πŸŽ‰ 🌾SHILLS PURIFYING PEEL-OFF MASK🌾
Fungsi:
-Menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Melembutkan wajah.
-Mencerahkan wajah.
Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air. *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.

Berat: 50ml
.
Harga:
RM6/pcs. Harga borong 10pcs ke atas RM5/pcs. (Tidak termasuk caj penghantaran). Penghantaran pos hanya pada ISNIN dan KHAMIS sahaja.
#sayajual #sayajualmurah2 #maskwajah #maskpeeloff #maskmurahmalaysia #shiseidomaskmurah #bintikhitam #bintikputih #laraalana #theyusufiskandar #aaisyahdhiarana #instastory #instashop #bazaarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #ruangrezekihanania #bazaaronlinemalaysia #ctdk #zsrcw #fattzura

3πŸ’¬

πŸŽ‰ NEW MASK πŸŽ‰ 🌾SHILLS PURIFYING PEEL-OFF MASK🌾
Fungsi:
-Menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Melembutkan wajah.
-Mencerahkan wajah.
Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air. *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.

Berat: 50ml
.
Harga:
RM6/pcs. Harga borong 10pcs ke atas RM5/pcs. (Tidak termasuk caj penghantaran). Penghantaran pos hanya pada ISNIN dan KHAMIS sahaja.
#sayajual #sayajualmurah2 #maskwajah #maskpeeloff #maskmurahmalaysia #shiseidomaskmurah #bintikhitam #bintikputih #laraalana #theyusufiskandar #aaisyahdhiarana #instastory #instashop #bazaarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #ruangrezekihanania #bazaaronlinemalaysia #ctdk #zsrcw #fattzura

1πŸ’¬

πŸŽ‰ NEW MASK πŸŽ‰ 🌾SHILLS PURIFYING PEEL-OFF MASK🌾
Fungsi:
-Menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Melembutkan wajah.
-Mencerahkan wajah.
Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air. *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.

Berat: 50ml
.
Harga:
RM6/pcs. Harga borong 10pcs ke atas RM5/pcs. (Tidak termasuk caj penghantaran). Penghantaran pos hanya pada ISNIN dan KHAMIS sahaja.
#sayajual #sayajualmurah2 #maskwajah #maskpeeloff #maskmurahmalaysia #shiseidomaskmurah #bintikhitam #bintikputih #laraalana #theyusufiskandar #aaisyahdhiarana #instastory #instashop #bazaarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #ruangrezekihanania #bazaaronlinemalaysia #ctdk #zsrcw #fattzura

0πŸ’¬

HOT SELLING!

ANIMAL MASK (PANDA/OTTER/DRAGON)
.
SNP ANIMAL PANDA WHITENING MASK
βœ”οΈ Mencerahkan kulit wajah yg gelap dan kusam
.
SNP ANIMAL OTTER AQUA MASK
βœ”οΈMelembabkan wajah
βœ”οΈMenjadikan kulit wajah lebih halus
.
SNP ANIMAL DRAGON SOOTHING MASK
βœ”οΈMelembut dan merawat kulit sensitif
βœ”οΈMengecilkan pori
.
Cara penggunaan:
-lekatkan pada wajah
-biarkan selama 30minit atau sehingga pagi (jika pakai sebelum tidur)
-tanggalkan
.
Harga:
RM4/pcs. Harga borong 10pcs ke atas RM3/pcs (tidak termasuk caj penghantaran). Penghantaran pos pada hari ISNIN dan KHAMIS sahaja!
Happy shopping!!
.
Nak order!!
Whatsapp sy!!
+60126645687
#sayajual #sayajualmurah #murah #murah2 #animalmaskmurah #maskwajah #maskmurahmalaysia #surihatimrpilot #bazarpaknilprodukkecantikan#maskmurahmalaysia #ctdk #zsrcw #laraalana #aaishahdhiarana #theyusufiskandar #visitmyig #followmyig #instashop #instadaily #jomcantik #bazaarpaknil #bazaaronlinemalaysia

1πŸ’¬

Lace lycra. No lining needed! Dapat terus hantar jahit je sbb lace dah attach dengan kain lycra
.
Kalau tak dapat imagine, boleh swipe untuk tengok video 😚

9πŸ’¬

SELLING FAST!

EGG WHITE MASK
.
Fungsi:
βœ”οΈmelembut & melembabkan wajah
βœ”οΈmembaiki sel kulit yg rosak
βœ”οΈmenyihat & mencerahkan kulit wajah
.
Cara penggunaan:
-bersihkan wajah
-pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya 30minit atau sehingga kering
-tanggalkan
.
Harga:
RM3/pcs. Harga borong 12pcs ke atas RM2.50/pcs (tidak termasuk postage) Postage hanya pada hari ISNIN dan KHAMIS sahaja.
.
Berminat!
Whatsapp sy!
+60126645687
#sayajual #sayajualmurah #murah #murah2 #eggwhitemask #maskmurahmalaysia #maskwajah #gegarvaganza #surihatimrpilot #surihatibaby #lofattah #ctdk #zsrcw #3juara #mentormilenia2017 #laraalana #aaishahdhiarana #theyusufiskandar #visitmyig #followmyig #instashop #instadaily #jomcantik #bazaarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazaaronlinemalaysia

2πŸ’¬