achey Bocey 013-6408967 (mngr)

MAREY ENTERTAINMENT ...#achey'sPERFUME πŸ‘‡LIKE AND SUBSCRIBED πŸ‘‡

https://m.youtube.com/watch?v=NKi3Yc9r6ZI&feature=share

4,732 posts 1,611,981 followers 3,940 following

Malam ni #superspontansuperstar ... #tenggilingtaiko terus mara jika anda mengundi kami secara percuma www.superspontansuperstar.com.my ... atau sms sahaja cara2 mengundi ..
..
Taip ss20 TAIKO ke 32777

83πŸ’¬

Tq @anne_achey ... simple tapi laju masuk perut...

36πŸ’¬

Baru lepas polish dgn @toujoursadvanced tu yang berkilat tu... hahahah

73πŸ’¬

#yangterindah by @muhammadrais_ ..
..
Am
Lihat diriku
Dm
Aku merayu
G
Walaupun secebis kasih
C
beri kepadaku
F
Ia cukup bermakna
Dm
Sebelum ku terlena
E Am
Lena untuk selamanya

Am
Yang terindah
Dm
Engkau tetap di dalam ingatan
G
Yang terindah
C
Manis mengatasi kepahitan
F
Cintaku tetap satu
Dm
Hanyalah kepadamu
E
Yang tersemat
Di ragaku

Am
Yang terindah
Dm
Ku pintakan di dalam doaku
G
Yang terindah
C
Bila tercipta cinta padamu

F
Setia di jiwaku
Dm
Setia di hatiku
E Am
Kaulahh yg terindah

Am
Lihat diriku
aku merayu
Dm
Secebis kasihmu
G
Ia bermakna
sebelum lena
C
Lena selamanya

F
Cintaku tetap satu
Dm
Hanyalah kepadamu
E
Yang tersemat
Di ragaku

Am
Yang terindah
Dm
Ku pintakan di dalam doaku
G
Yang terindah
C
Bila tercipta cinta padamu

F
Setia di jiwaku
Dm
Setia di hatiku
E Am
Kaulahh yg terindah

81πŸ’¬

Amek mood sebelum kerja katanya hahahaha @mantaro_resdongs .... mimig tak ingat... #yangterindah

23πŸ’¬

Gambar ini permulaan BOCEY langkah di #maharajalawakmega .. sketsa pertama... di mana pelaku nya @fadbocey @abam_bocik dan @acheykintangkintung .. serta org yang kuat merangsang percambahan semangat adalah @afdlinshaukiofficial dan arwah #harunsalimbachik .. serta rakan2 dan yang lain..dan masing2 sejukkkk satu badan masa ni... sbb memikirkan mampu atau tidak kita berada dalam arena hiburan.. mampukah kita bertamu pada sedikit ruang hati para penonton...mampukah kita wujudkan "kita" di bibir mereka... perih jerih kita simpan kegembiraan kita cuba hidangkan... darah daging tak sama tapi sillaturrahim punca utama... serasi? Kadang2 tidak.. tetapi tidak boleh kata tidak.... sbb kami tidak boleh menidakkan kami sendiri... sayang tak di tempah tapi wujud antara kami.. ada dalam diri yang kami sendiri tak tau mana datangnya.. Allah punya kerja kan.. serta syukur pada Allah wujudkan penerimaan pada anda semua terhadap kami... .
#bocey ...
...
Saja tiba2 ingat diorang..
#boceyfamily #bocey #boceylovers #boceysingaporefc #boceyfans #boceyandfriends #bocey

71πŸ’¬

Secara rasmi kami umumkan filem #AbangLongFadil2 Filem No.1 kini boleh dilanggani melalui ASTRO FIRST. Apa lagi jom layan dgn satu family dkt rumah. Tgk la berulang2 kali di Astro First saluran 480!!! Tgk sambil baring ker, tgk sambil makan malam ker. Terpulangggg.... Asal happy satu family #ALF2

37πŸ’¬

Assalamualaikum morning... #yangterindah ... moga semua sihat2 sentiasa dan di berkati olehnyaa

45πŸ’¬

Happy deepavali... n good night n sweet dreams...

192πŸ’¬

Moto dah baik dah... pengacara plak kureng skit... hahaha @ktmmalaysiaofficial @gabit27 @imanjerrr

42πŸ’¬

Tq @raufsaari_ cover #yangterindah ... budak2 gitar tong mmg rajin cover... tqtqtq

23πŸ’¬

Lagi #yangterindah ... tq @kencangseh ... siapa lagi nak cover #yangterindah ... #kintangkintung

16πŸ’¬

Marah kita plak dia... yelaaa t saya buat balik jampi serapah untuk produk @aliffsyukriterlajaklaris ... hahahaha #tuyulkelondon ...

42πŸ’¬

Mantappppp @shuibsepahtu .... geram ngn sarangnya sbb mcm chewing gum..

59πŸ’¬

Sebelum tido nak ingatkan kt korang #RockstarJr ... @tomokofficial dan anak pinak nya beraksi serta mencuit hati...

18πŸ’¬

Kalau korang ada kedai2 yg nak letak @achey_perfume ni boleh hallo kitorang k... mana yg nak beli buat stock sendiri ayuhhh dpatkan... #acheysperfume @achey_perfume

10πŸ’¬

@nzyrazmn apehal bertopeng??? ... mungkin lebih indah kalau pakai topeng kot... #yangterindah #yangterindah #yangterindah #kintangkintung

16πŸ’¬

Nape lagi sedap dari aku nihhh???... hahahaa tqtqtq @achik_asrain ... #yangterindah #yangterindah #yangterindah #kintangkintung

7πŸ’¬

Tq @alxffmyers96_ cover lagu abg... malu rasanya... hahahaha #yangterindah #yangterindah #kintangkintung

14πŸ’¬

Katanya nak produk lariss... jadi saya n @akueatu mmg pakar bab jampi serapah ni... hahahaha @aliffsyukriterlajaklaris #tuyulkelondon

33πŸ’¬

Belasah je la dik janji ada bunyi #yangterindah

26πŸ’¬

Penuh perasaan dik bagus2... #yangterindah ... siapa lagi nak cover?? @ummychentahati

19πŸ’¬

Kesesakan lalu lintas memaksa ku begini... on the way #superspontansuperstar ... apepun #tenggilingtaiko okeyyy!!!!

53πŸ’¬

Aku tak paham kau ni lahhhh... haaa korang pikir pun bukan2....#tuyulkelondon #kintangkintung

120πŸ’¬