afiqaiman_hakim

30 posts 646 followers 622 following

Rambut macam ape tah

0💬

Kl mari😧

2💬

Loading...

Menyemak lh bdk nih orang nak amik gambar die gi spin dpn nih bt pe
#sk8.0

0💬

Sk8.0 on

1💬

ngantok lah
# tangkapgambarsenyap²

5💬

Loading...

pegang daun pon jadi lah!

0💬

Rakan Sebaye.

0💬

Tak sangka boleh menang~
#4IKHLAS

1💬

Loading...

kemane malam nih?
#yamahass110

2💬

Al-fatihah

0💬

jln² rayeee

0💬

Loading...

Di Atas Highway .. Kita Brlumba Mncari Kelajuan  Tpi D Dlam Prcintaan [爱情] Kita Mestilah Brlumber🍃 Mncari Kebahagiaan💕😜❣️💋❤️

0💬

Loading...

Raya dah habis kee blom

0💬

Awak kene ingt awak tu idola sye

1💬

Sambutan hari raya

0💬

Loading...

Muke mcm ape tah🙊😜

0💬

KBAT🎫

2💬

Berenang🏊

0💬

Run day😉

0💬

Selalu nye lpas kau pnggil abng aku..aku trun lpastu kau amik kunci moto aku 'lpak jap tuggu abng kau trun lu sap okok sbtng lu''bal aku nk cpat nih dh lmbt nih ade hal'"okey lah nk kunci"[快哭了]
Semoga kau tenang disana😔

0💬

Rindu nk sch😩

1💬

Gmbr time from3

0💬

Kenangan mengusik jiwa

3💬