ᴋᴀ

hai stalker🙋🏻‍♀️✨

101 posts 9,530 followers 7,499 following

mata sepet sebeloh🤣

0💬

1💬

Kalau orang nak hina kita, nak burukkan kita, nak buat kita biarkan je takpayah nak balas balik, kita doakan hok baik2 sudahlah✌🏻😊

0💬

Loading...

Aku takboleh nak puaskan semua kehendak manusia sekeliling,aku manusia ada hadnya dan ada penatnya jugak wehhhh😊

2💬

Love is when the other person’s happiness is more important than your own✨

0💬

Gemuk😭

0💬

Loading...

🙋🏻‍♀️

0💬

1💬

I hate waiting, but if wait for you i will😌 GOOᗪᑎIGᕼT💫

0💬

Loading...

ʟᴀɪɴ ᴏʀᴀɴɢ ʟᴀɪɴ ᴄᴀʀᴇɴʏᴀ💁🏻‍♀️

0💬

Be with someone who is good for your mental health😌

0💬

g𐤬𐤬ȡท℩gɧƗ♥️

0💬

Loading...

People too weak to follow their own dreams will always find a way to discourage yours✨

0💬

Missyou lily🧡

6💬

0💬

Loading...

Aku malas nak kecik hati lama2 dah penat melayan benda remeh temeh ni masing2 dah besar dah boleh fikir sendiri🤗GOOᗪᑎIGᕼT

1💬

Insyaallah ada rezeki jumpa lagi nextyear❣️😘 bagi sis trow🔙 jap😂

1💬

0💬

Loading...

Anyone can catch your eye,but it takes someone special to catch your heart💃🏻

1💬

💃🏻🌊

5💬

Hidup aku memerlukan oksigen bukan kau so yeah aku still boleh bernafas tanpa KAU💃🏻💃🏻

0💬

1💬

Punya lama tak jumpa muka pun exited je masing2 😂😂

1💬

Don’t give up on the person you are becoming 🌻

0💬

🌈

3💬

G〇〇D ИITモ🌊

3💬

1💬

lighting lebih sangat muka pun nampak gitu2 jah🤣🤣

3💬

syurga❤️

1💬

3💬