Mohammad Azri Bin Adul

26(1610)4

57 posts 575 followers 569 following

Disebabkan minggu ini tidak pulang KK.. Kita up lah video main lompat-lompat.. iyahh nda payah komen.. mimang besar sudah 😪😪.. tp sorakan anak2 murid juga lah buat cikgu rasa hebat.. hahahha #SKTanjungAru

10💬

Putrajaya Night Marathon 2017.. 21KM.. Tiada caption inspire atau motivasi.. Tgk Aqil sudah cukup inspired.. Gambar diambil sehari sebelum Assri sampai garisan penamat.. Hahahahaha

18💬

Loading...

Walaupun selalu berselisih faham, kamu saja yg sentiasa ada dari awal sampai akhir episod aku di ipg ni.. Minta maaf salah silap, terima kasih menerima kekurangan dan kelemahan aku.. Semoga Ramadhan kali ini memberi makna kepada kita dan SELAMAT HARI RAYA!! walaupun PSV tunggal di IPG Teknik, yang paling cantik, yang paling comel, paling femes, paling tinggi, paling laju, paling bebal, paling bikin panas, paling kenja di ipg datangnya dari kelas ni.. Hahaha

11💬

Buangkan segala rasa yang membinasakan.. Ubah perspektif pada sudut pandangan yang lebih baik.. .
.
Selamat menyambut bulan barakah.. Semoga ramadhan tahun ini lebih bermakna untuk kita semua.. .
#tiadabakatbergambar
#sungkaiawalpula
#yangsayatbolehdmhahaha

7💬

Lawat anak2 murid di sekolah sbb rindu!! Rasa mcm lama nda jumpa padahal baru seminggu!! Hahaha

6💬

Loading...

Gaya baru, rambut baru, hidup baru.. Selamat Hari Guru!!
.
#rambutpaitung
#manamanasandar
#lifeisnothingwithoutlove

19💬

KEKUATANKU.. Sesungguhnya Engkau sebaik- baik perancang ya ALLAH.. Engkau tahu hambamu punyai banyak perkara untuk difikirkan dan mengurangkan salah satu daripadanya.. ALHAMDULILLAH.. 😊😊 semoga ada hikmah walaupun hambamu ini tidak layak..

2💬

Loading...

Tahniah didi and rina.. Tiada gambar counting day dah lepas ni dari adi..hahaha.

Semoga diberikan kekuatan dlm menghadapi hari2 yg akan mendatang.. Terima kasih jemput hadir diri ini bersama sama melakar secebis detik di hari paling bersejarah dalam hidup korang!! Siapa pula lepas ni? Boleh timbul persoalan tu? Mestilah abang sado fitri.. Kedua, mungkin fitri juga.. Then jangan2 fitri lg.. Hahahaha
.
.
#aduhrinasarungcincin #2019 #pokoksena #kenja

8💬

Marsya si mulut manis.. Sentiasa menghiburkan.. Hahahaha kononnya Cikgu Azri hensem ye.. Pandai ambil hati.. Skrip paling tk boleh blah "jgn tinggalkan saya syg" blajar dari mana tu 😤😤 hahhaha

13💬

Aqeela Hanna and friends.. 1 Bestaria.. Sebak dgr lagu ni dinyanyikan oleh budak yg hatinya masih suci dan bersih 😊😊

15💬

Loading...

Harapnya umur yg semakin meningkat sejajar dgn kematangan akal berfikir.. Aku pun pernah 18 woii.. Hahahha tp berlalu dah.. Jadi beringat tk byk pun umur ni untuk dipersiakan..

3💬

Lawat sekolah lama SK LABU batu 10.. Cikgu2 masih mesra mcm dlu.. Murid2 pun sama tk berubah stiap kali jumpa rasa mcm artis.. Hahahaha.. .
.
Besar dah amanda @ikajasli @ieda hahahaha..

14💬

Darjah 1

0💬

Loading...

Berbaju selangor bersama 3 Bestaria!!

34💬

Selesai observe.. Minggu depan buat mcm PBS!! Hahaha

8💬

Model nda brapa mau mesra!! Hahahaha mikail2.. Lg skali boneka kucinggg

8💬

Loading...

Hiburan setiap hari dan tak pernah boring!! 😁😁

5💬

Minggu exam umpama waktu rehat2kan minda untuk cikgu!! Hohoho

11💬

4037 nombor yang tiada tuah di trek KOT 2017.. Mungkin tuah nombor ni di tempat lain.. Siapa tau di TOTO or Magnum maybe.. Hahaha.. tkpa kita dah buat yg terbaik bro.. Tahniah kelly Alonso!! .
.
#Repost @kylieverzosa_ with @repostapp
・・・
You shouldn't give up. Fight for yourself and who you are. You've got to go through the worst times in life to get the best 🙌🏻
|
#teambruneidarussalam #longjump ! Look so handsome and bikin panas 😂 |
Photo by : @piutgraphy


#longjump #bruneidarussalam #athlete #photooftheday #photographer #instagram #instagood #cunbruh #vsco #vscocam #inspire #motivation #likeforlike #likeforlike #likes4likes #like4follow #likesforlikes #likestagram #likeforspam

4💬

Jadi chef hari ni ajar masakk..

30💬

Di sekolah pun mau tgk yg bukan2 kahh cikgu!!

1💬

Rindu Kak Solehah..
..
.. Keistimewaan seseorang itu ada pada 3 perkara:

1. Ketika dia seorang yang miskin, maka dia akan menyembunyikan kemiskinannya, hingga manusia menyangkanya seorang yang kaya, kerana sifat iffah yang dia miliki.
..
.. 2. Ketika dia dalam keadaan marah, maka dia akan menyembunyikan kemarahannya, sehingga manusia menyangkanya dia itu dalam keadaan redha.
..
.. 3. Ketika dia dalam keadaan sulit, maka dia menyembunyikan kesulitannya tersebut, hingga manusia menyangkanya dia dalam keadaan senang. ..
.. [Manaqibu Asy-Syafi'i, karya Al-Baihaqi 2/188]

0💬

Hahahha mcm adli.. Kecik2 nakal 🔞🔞

3💬

Walaupun disebelahku kau tiada, dihati tetap ada.. Hahaha
.
Bukit perahu menjadi tempat pertama ku daki disabah.. Pemandangan sedap, suasana pun nyaman

17💬

Biskut Gery .
Biskut yg menjadi fenomena dan berjaya mengegarkan peminat makanan ringan.. Hahaha gery2

6💬

Kurus sgt time nii.. Zaman ni klau buat sit up 10x jak sehari dahh kluar sixpack.. Haihh skrg 100x sehari pun blum tentu dapattt..

9💬