Benny Blanco (Benny Ashun Jnr)

Father to a gorgeous daughter CEO of @blancosbeardgrooming & just trying to be the best I can be with what God has blessed me with

  • posts508

Why so serious?πŸ˜‚ looks like I farted and set the seat on fire...#notfunny πŸšΆβ€β™‚οΈ I didn't by the way!

13πŸ’¬

Happy Birthday to my very own little sister aka MaRena...love u plenty! And may God continue to bless u in abundance @rj_ashun

3πŸ’¬

Sunday chillaxation! Palm Trees and Sea Breeze #beardganggh @blancosbeardgrooming

13πŸ’¬

The place to be this afternoon! Family friendly environment with plenty to eat and drink cooking competition and lots more @reggierockstone711 see u there!

2πŸ’¬

When da "Mandem" congregate on a Saturday afternoon @kwamemrswift @blazaygh @carlybeadsglobal @jakedesnake1 @blancosbeardgrooming

4πŸ’¬

Eid Mubarak to all my Muslim family and friends from Baba Bashiru Blanco

2πŸ’¬

Dont know what I was saying to @iamtyetye but it must have been complete B.S. πŸ˜‚ #abouttheothernight @missuniverseghanaorg thanks to @edmaclothings_and_shoes for my blazerπŸ‘Š

10πŸ’¬

About the other night! @missuniverseghanaorg press launch with my man @kwaobama rocking my new blazer from @edmaclothings_and_shoes #beardganggh @blancosbeardgrooming #beardgame

13πŸ’¬

"I see you! But I ain't gonna look tho!" #beardgame #beardganggh @blancosbeardgrooming #PP4L

25πŸ’¬

Damn paparazzi got me again!..lol
Beard looking all luxurious and healthy tho #beardganggh #beardgame @blancosbeardgrooming

8πŸ’¬

Check out my man @blazaygh at The Room in East Legon (lizzys sport centre) This and every Wednesday. #chillout @duncanwales @richardbouclaous #PP4L

1πŸ’¬

On my day off I decided to step into the kitchen....this is the aftermath! #blancodachef... #succulent ...contact me for private dining πŸ˜‚...πŸ€” on 2nd thoughts..πŸšΆβ€β™‚οΈ

19πŸ’¬

Happy Birthday to my little/big sis @boujisthisboujisthat . My most fertile sibling...my very own part-time chef.. May all your prayers come to fruition sis..love ya😚

6πŸ’¬

#tbt to when I thought I was a movie star .lol...

9πŸ’¬

FlashBackFriday πŸ˜ƒπŸ˜”πŸ˜¨πŸ˜‚ when Blanco was Alhaji in 2005 aka Baba Bashiru Blanco

23πŸ’¬

Tbt to when I was fully equipped to hit the water in a speed boat

4πŸ’¬

Thanks to @wallvilledecor for this....now I can sleep with myself #narsacist @blancosbeardgrooming

5πŸ’¬

When u have been hiding and working on yourself small!..pls dont judge me..I'm just proud of the small improvements in my life. #beardganggh #physicallyfit @blancosbeardgrooming...shoullout to my daughter Elyse and @total_fitness_healthclub

6πŸ’¬

When your mama is your biggest fanπŸ’•
@rhythmz_on_da_runway loading!

13πŸ’¬

Monday ain't got nothing on me! #beardgang #beardganggh @blancosbeardgrooming

7πŸ’¬

ON SATURDAY THE 1ST OF APRIL, 2017, GHANA WILL ONCE AGAIN WITNESS THE BIGGEST NIGHT OF AFRICAN FASHION AND MUSIC
IT’S RHYTHMS ON DA RUNWAY 2017, GHANA AT 60 EDITION…
FASHION AND MUSIC FROM 5 TOP AFRICAN COUNTRIES MEET ON THE RUNWAY AT THE BANQUET HALL, STATE HOUSE
EXPERIENCE UNIMAGINABLE DESIGNS FROM GHANA; OPHELIA CROSSLAND, VELMAS ACCESSORIES, ABRANTIE THE GENTLEMAN,BON COLLECTIONS, NINETEEN57BYKOD, SOUTH AFRICA’S PALSE SA AND NEW YORK BASED KENYAN DESIGNER NAROK…
WITNESS THE VERY BEST OF AFRICAN MUSIC FROM THE LEGENDARY WULOME, SARKODIE, BISA K.DEI, MANIFEST, CINA SOUL, EFYA, AKWABOA, THE TALENTED GODWIN STRINGS FROM NIGERIA, KENYAN SONGSTRESS HABIDA AND FAITH B FROM ZIMBABWE…NOT FORGETTING MULTI-AWARD-WINNG WUTAH PERFORMING TOGETHER FOR THE FIRST TIME IN 5 YEARS
WHICH OF YOUR FAVOUTITE CELEBRITIES WILL BE ON THE RUNWAY THIS YEAR?
CIRCLE SATURDAY THE 1ST OF APRIL ON YOUR CALENDAR…THE PLACE TO BE IS THE STATE BANQUET HALL.
RED CARPET AND COCKTAIL STARTS AT 7PM AND THE SHOW STARTS AT 8PM

FOR LIMITED VVIP RESERVATION PLEASE CALL 0264273229
RHYTHMS ON DA RUNWAY IS BROUGHT TO YOU IN ASSOCIATION WITH EMERGE GHANA, NESTLE KITKAT,B.F.SOAP….WITH MEDIA PARTNERS EIB NETWORK, AGOO MAGAZINE, OVATION INT., GLITZ AFRICA MAGAZINE.
RHYTHMS ON DA RUNWAY IS REFRESHED BY LAURENT-PERRIER, CHAMPAGNE FOR THE CLASSY
THIS IS A BLAQ KAPRICORN EVENT

4πŸ’¬

When your car box of #kitkat is done and u have to reload #sponsored #beardganggh #beardgame @blancosbeardgrooming

5πŸ’¬

Came out of the gym to be met by my personal banker. Lol. She said "Benny..where is my kitkat" ...now they can all #haveabreak #haveakitkat #sponsored @mildinash @annettelartey @qwadwokenn

1πŸ’¬

TBT..to when my #beardgame was on point!..don't ask me where I was cos I don't remember πŸ˜‚ #indigenous #beardganggh #beardgang

13πŸ’¬

TBT...3 amigos...enjoying the mountains @blazaygh @kwamemrswift

4πŸ’¬

Since I'm single on Vals Day...I hereby declare love for myself πŸ˜‚πŸ˜‚ at least I know I will like my own gifts..lol
Thanks to @spark_anime_works for cartoon rendition #beardganggh #beardgang

31πŸ’¬

@akwaboahmusic and team having a quick break before tomorrow's #AkwaboahUnplugged Vals Day special
#haveakitkat #sponsored

0πŸ’¬

Ladies...is your man #beardganggh #beardgang or wants to be?..then this is the perfect Vals Day gift for HIM!. @blancosbeardgrooming &@carlybeadsglobal bring u the ultimate giftset. Blanco's Beard Grooming Oil/ Travel size Grooming set/ neck and wrist beads/ and a Blanco's Beard Grooming branded Tshirt/Bellaire Rose
Call 0206927835 for info and sales

5πŸ’¬

TBT when I was told that the statue in the background looked like me if I was 50....such stewpidness πŸ˜‚

24πŸ’¬

When Wednesday has given you a beating and all u wanna do is #haveabreak #haveakitkat #sponsored

11πŸ’¬