Chocolate🍫

WildTchoupitoulasBabyDollsπŸ‘‘πŸ« Professional Bartender Services https://www.facebook.c Embellished Umbrellas, etc.. Contact me for your cultural needs

http://PayPal.Me/ShannonPaxton

4,725 posts 3,032 followers 3,508 following

Loading...
Loading...
Loading...

This is 3yrs ago when #MardiGras2015 was on #MyGangsta birthday and @thejacksprattshow was on one!!!! It was freeeeezziinngg cold!!!! #TBT #ThrowBackThursday #BeautifulChocolateBartender
#BeautifulChocolateBartender_

2πŸ’¬

Loading...
Loading...

Is that better for you? It's better for me 😎
#BeautifulChocolateBartender
#BeautifulChocolateBartender_

3πŸ’¬

Anybody interested in going this year with me? It's in August..#AfroPunkFestival2018
#AfroPunkFest #AfroPunk 😎😍😍πŸ’ͺ
#BeautifulChocolateBartender
#BeautifulChocolateBartender_

6πŸ’¬

Loading...

Yep...& they're on Esplanade Ave across from the #DragonsDen how #Stupid can the #CityOfNewOrleans #Politicians and/or whomever else really be? Bcuz even if y'all don't give a fuck about ur residents that never have anywhere to park to go to work...& provide for their #Families..& not just #Musicians...but #Bartenders #Cooks #Waiters #Waitresses #Hostesses #Auditors, etc...if I left anyone out, I'm truly sorry, but I'm truly pissed so just add it in the comments as a #Hashtag πŸ˜ŽπŸ’˜ but anyway, like the person said in the pic....why not use the #NeutralGrounds?? #StupidIsStupidDoes I guess with all the #Stealing a lot of y'all do...yall lost track of what would #MakeSense πŸ€”πŸ€‘ the funny thing is...is that even tho many the city's residents are affected by this #Bafoonery, y'all won't give a fuck bcuz of the #Tourists that come here...& tear our city up..talk shit about our city...come & get stuck & don't wanna leave our city...have our home smellin' foul bcuz their sour asses wanna live on the streets of the #FrenchQuarters & #Beg ppl for anything they can spare while their mommy and daddy still puttin' money in their accounts..#FuckYall #BeautifulChocolateBartender
#BeautifulChocolateBartender_

7πŸ’¬

Dats why y'all be getting fucked up...for playing games
#BeautifulChocolateBartender
#BeautifulChocolateBartender_

9πŸ’¬

My 3rd #HotToddy today y'all..but it's my last one tonight...too much #Caffeine from the tea. #NursingMyself πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜
#BeautifulChocolateBartender
#BeautifulChocolateBartender_

0πŸ’¬

This was a shock to kno my boy had passed away yesterday...#RiPEddie πŸ™
That's a throwback pic....my ClubH20 family!! πŸ’˜
#BeautifulChocolateBartender
#BeautifulChocolateBartender_

7πŸ’¬