mccanns princess

17 | munich | jdb πŸ‘» snap: bianca_bizzle 12/14/2015 i miss you

http://ask.fm/bianca_drew_

  • posts304

"drunk words are sober thoughts" lmao nah drunk me is an entirely different person with her own agenda idk her

2πŸ’¬

mccann's girl

3πŸ’¬

0πŸ’¬

goddamn bitch i am not a teen choice

0πŸ’¬

glad to have u back

1πŸ’¬

my obsession

0πŸ’¬

good girls go to heaven and bad girls go everywhere. πŸ”₯

8πŸ’¬

666

2πŸ’¬

please don't waste my time

1πŸ’¬

dark purple

0πŸ’¬

"but I won't let me lose you
and I won't let us just fade away,
after all that we've been through."
- thank you @justinbieber for the memories. ❀️
#endofpurposetour #forevergrateful

1πŸ’¬

i mean forreal, fuck how u feel

2πŸ’¬

0πŸ’¬

kiss the hell out of me

5πŸ’¬

XO

0πŸ’¬

i gotta check into rehab, cause baby you're my disease

9πŸ’¬

don't play with me cause you're playing with fire

5πŸ’¬

idk what i'm doing in this pic but i look like a demon and that's kinda cool

1πŸ’¬

they try to bring me down but I won't stop
they want me in the ground but I won't stop
till I'm dead man, I won't stop

0πŸ’¬

my heart big but it beat quiet

6πŸ’¬

(part 2 πŸ’•)
still crying in 2953627 different languages

0πŸ’¬

life is worth living

2πŸ’¬

because he's the reason I still keep going. #purposetouronceagain #thankyoujustin

0πŸ’¬

you give me purpose. #wirelessfestival @justinbieber #loveofmylife ❀️

0πŸ’¬

go ahead girl, strip it down, close your mouth, i just wanna hear your body talk..πŸ’ΈπŸ˜ˆ

5πŸ’¬

all the pain, stress and tears before and after the show was totally worth it. having my whole world right in front of me again and having intense eye contact with him multiple times is the best feeling I could ask for. he taught me that you can achieve anything if you really want it and it's true. thank you justin for existing πŸ’œ #18062017

0πŸ’¬

never will I love someone as much as I love him

1πŸ’¬

blessed. @justinbieber πŸ’œ

0πŸ’¬

no limit in the sky that I won't fly for you
no amount of tears in my eyes that I won't cry for you. #myeverything ❀️ #purposestadiumtour #italy

2πŸ’¬

be with someone who looks at you the way I look at my bae

2πŸ’¬