๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พMama Habib Rayyan๐Ÿ‘ช

Akademi Kembara Nusantara (AKN)ยฎ Tuah Keturahยฎ

https://www.facebook.com/nazerah.d.lee

886 posts 12,001 followers 416 following

Janji tinggal janji..akhir sekali jom kita janji ngan polis je.Bila baik org pijak..Sabar dah habis dah ni. #heineken #traffic #mangsa #sedihwei #buangmasaakujelah #ctdk

9๐Ÿ’ฌ

Dah besar dah pandai jalan dah boleh pilih mana nak pergi mana nak duduk apa nak pegang..semoga membesar jadi anak yang soleh..ma perhati je ni ya habib... @habibrayyan #anakma #mybaby #babyboy #kids #simanja #anakku #ctdk #tv3 #astro #krental #habibrayyans #kacukanjawaminangbugis

2๐Ÿ’ฌ

Mama habib papa habib... #wedding #rawang #papa #mamahabib #ctdk

0๐Ÿ’ฌ

Loading...

Tahniah kepada sepupuku Noralbaniah semoga mahligai yang dibina kekal hingga syurga. Aamin... #wedding #sepupu #batangkali #rasa #ctdk #bazarpaknil

0๐Ÿ’ฌ

Untunglah semua main ngan dia. Semua gomol dia. #anakma #ctdk #wedding #babyboy

0๐Ÿ’ฌ

Zulhaidee & Habib Rayyan Sikecik ni kalau dgr bunyi kompang mmg nak tgk dkt.. #anak #anakma #habibrayyans #wedding #kacukanjawaminangbugis #ctdk #astro #tv3

0๐Ÿ’ฌ

Loading...

Nampak tak kekecohan yg sedang berlaku. #keluargaminang #minangfamily #erarezlee #ctdk #wedding

0๐Ÿ’ฌ

Pantang nak selfie mesti ada yg menyelit. hahaha..ramai2 pun takpe.. #minangfamily #erarezlee #ctdk #mama #sepupu #selangor #wedding

0๐Ÿ’ฌ

Loading...

Kemeriahan yang melanda keluarga kami bila semua sepupu giler berkumpul. Pelbagai lawak jenaka timbul. Ketawa memang tak ingat dunia. #familiku #minang #ctdk

2๐Ÿ’ฌ

Mana nak cari buah ni adoiii..teringin pula... #buahkundang #malaysianfruits #erarezlee #ctdk #niaga #buah

9๐Ÿ’ฌ

Ya Allah banyaknya dosaku padaMu......... #nicevideo #iman #mesir #yuzarsif #dosa #hambaAllah

0๐Ÿ’ฌ

Loading...

Hidup penuh cabaran..jalan penuh liku..dugaan sentiasa akan hadir menguji iman dan kesabaran.Jalanraya yang bengkok masih boleh diluruskan inikan pula kita hamba Allah yg punya akal. Langit terhias cantik untuk tontonan kita umat manusia dalam menceritakan betapa agungnya kebesaran yang Maha Pencipta. Menunggu saat dimana langit bakal menjadi saksi diatas segala2nya. Apa matlamat kita didunia ni sebagai hambaNya...Tepuk dada tanya selera..Salam subuh sahabat dan selamat berhujung minggu.......... โค๏ธ #tazkirahpagi #nasihatuntukdiri #betulkanjalan #sesat #jalanAllah #hambaAllah #pagi #morning

0๐Ÿ’ฌ

Selamat pagi....Kuatnya cinta zulaika pada yusof....Itulah cinta. Cinta kerana Allah. Kekal selamanya... #cintazulaikadanyusof #love #cintakeranaallah #ctdk #cintakosongtakkekal #cintapakaihati

1๐Ÿ’ฌ

Loading...
Loading...

Baru lepas bergaduh kat dapur.. Brownies larva...Nama ni mama yg bagi sendiri..hehe...Selamat mencuba ya nanti wahai mak buyung @mas_itri #kekmama #ctdk #kacukanbugisminang #tuahketurah #anakdoc #docrazalikemp

9๐Ÿ’ฌ

Tinggalkan urusan dunia sebentar. Moh kita..Salam maghrib buat semua. #pesananuntdirisendirijuga #maghrib #jomsolat #cintaakhirat

0๐Ÿ’ฌ

Puding roti hasil tangan adik beradik๐Ÿ˜œ First time cuba..sedap weiii..hahaha. puji diri sendiri..ko ada resipe apa lagi dik jom kita terbalik kan dapur aku ni...yang penting kismis dah besar buah anggur... #pudingroti #mamacook #ctdk #rezleeresipe #bazarpaknil #masak #familyfood #minumpetang

1๐Ÿ’ฌ

Akhirnya....kalau tak mcm fazura muka aku siap!๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€ #nutoxmalaysia #mama #ctdk #erarezlee #kacukanbugisminang #skincare

5๐Ÿ’ฌ

Salam jumaat buat keluarga,sahabat serta semua umat islam.. #salamjumaat #tuahketurah #ctdk #kacukanjawaminangbugis

2๐Ÿ’ฌ

Jarang betul dpt bergambar bertiga..habib tetap steady ngan muka pelik dia. entah apa dia pandang.. #mama #mamahabib #anakma #anakbujang #hartaduniaakhirat #ctdk #habibrayyans #kidszania #malaysia #tv3 #iran

1๐Ÿ’ฌ

Habib tak minat nak sertai kami. Kesudahannya inilah hasil tangkapan..Ohhhh leka dia yerrr,tgk bomba depan tu... #ragamanak #maikutkanje #malayankanjeni #anakma #ctdk #habibrayyans #tv3 #babyboy

3๐Ÿ’ฌ

Walaupun tak berapa nak terang dan tak berapa nak jelas,tetap kenangan yg perlu disimpan.Nanti repeat lagi yer๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€ @eyla_kamarulzaman @mrzoul @khaireekamarulzaman @kamarulzamantahir @eddieazroy @habibrayyan #inlawfamily #kidszania #shortvacation #ctdk #astro #babyday #son #doughter #anakku

2๐Ÿ’ฌ

Papa nak piano...please papa..hahaha..kegembiraan awak adalah kebahagian mama.. anything for you my love. โค๏ธ @habibrayyan #babylearnpiano #baby #bestmoment #qualitytime #habibrayyans #anakera #kacukanjawaminangbugis #ctdk #rcw #bazarpaknil #mhi #astro #kidszania

0๐Ÿ’ฌ

Mama simpan video ni biar awak dgr nanti suara awak meneran nak duduk tu eh..adoiii perangai perangai... #anak #mama #ctdk #hidupjgnbuatorg #biarorgbuatkita #kacukanjawaminangbugis #babyboy #mybaby

1๐Ÿ’ฌ