Markel Presley 🐾

Male 🐢 NYC πŸŽ‚ 4/20/16 πŸ‘« @missdeepo @evanfox22 β™₯️ new friends, sticks, and snuddles βœ‰οΈ markelpresley@gmail.com

513 posts 12,058 followers 661 following

πŸ¦ƒ Thanksgiving Training Pt. 2 - the after meal nap πŸ’€ is essential πŸ”‘ Remember to focus extra cushioning on the jowls as πŸ™ŒπŸ» for their hard work! πŸΆβ€οΈπŸ— #thanksgiving #trainingwithmarkel #jowls

6πŸ’¬

uhm we're gonna need a bigger suitcase to fit me and EVERY single one of my toys - despite that i play with exactly 2 of them πŸ˜¬πŸ¦ƒπŸš˜πŸ’Ό #weekatgrandpawrents #thanksgivingweek

9πŸ’¬

Loading...

Warming up my β€œThanksgiving Kitchen Loitering Pose”... DOUBLE Turkey Leg βœ…
Snaggle Tooth βœ…
Super focused stare βœ…
Unsubtle Adorableness βœ…
πŸ—πŸ—πŸ˜¬πŸ‘€ #thanskgiving #training #feedme

8πŸ’¬

when you've had your Free Dress Friday outfit planned for weeks and you're walking to school knowing you're about to SLAY your classmates πŸ’πŸ»β€β™‚οΈπŸ•ΊπŸ»πŸ‘‘ #sashayshante #werk #concretejungle #concreterunway #lookclosely #imsmizing #TGIF #friyay #fbf #babymarkel

22πŸ’¬

shhh, papa 🀫 be vewy vewy quiet...i’m hunting wabbits 🐰 / am a wabbit πŸ₯• #tbt #throwbackthursday

7πŸ’¬

Loading...

you ever have one of those days when you’re just feeling AHHHGRHEGHDHDKFKKENEJDHJDKS&;!@?@;$?!? πŸ€―πŸ˜³πŸ˜–πŸ€ͺ me neither. here’s a picture of me and a friend, unrelated to that comment. happy wednesday!

6πŸ’¬

My #tongueouttuesday brings all the girls to the yard! Or bench. #tot #happymarkel #shelooksskeptical

13πŸ’¬

it may LOOK like i’m just snoozing the day away but this is actually an ancient tradition passed down from my peoples of Frenchiegoliannapolis - the Inverted Tuck Sourdough Loaf Sideward Dog StretchπŸ€ΈπŸ»β€β™‚οΈπŸ§˜πŸ»β€β™‚οΈπŸž #advanceddogyoga #masterclass #donttrythisathomepups #yogi #yogabear

9πŸ’¬

Loading...

Ummm...do you think I wanna take a walk outside? πŸΆβ„οΈπŸ‘ŽπŸ»#humanplease #icanandwillholdit #wegoodrighthere

18πŸ’¬

I just love this weather. Coats are the best!! 🐢πŸ˜ͺβ„οΈπŸŒ¬οΈ #sarcasm #tbt #throwbackthursday

21πŸ’¬

Loading...

warming up my winter wardrobe πŸ”₯😘 #byecroptops #babymarkel

11πŸ’¬

Mondays πŸ§Ÿβ€β™‚οΈ #mondaze #nothankyou

6πŸ’¬

Loading...

Will someone tell this dude Halloween is over! πŸš«πŸŽƒ Sheesh, this is my chair get out!! πŸΆπŸ˜• #getout #halloweenisover #mychair #ismysnaggletoothnotscaringyou

8πŸ’¬

Happy Bday mama! πŸŽ‰πŸŽβ€οΈπŸŽˆThanks for being the best pillow ever and for the food and snuddles and morning πŸ’© walks and huggles and basically keeping papa in check 24/7. Wuv u πŸΆβ€οΈπŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’œπŸ™ŒπŸ»πŸ€™πŸ»

29πŸ’¬

Loading...

trick OR treat? πŸŽƒ how about treat AND treat? πŸ”πŸ•πŸŸπŸ₯“ >> INSERT HERE πŸ‘… << #tongueouttuesday #tot #eeeeeats #treeeeeats

8πŸ’¬

i don't wanna lean in...i wanna LIE DOWN πŸ˜‚ just gonna burrow up, and #netflixandchill all weekend/all winter β˜ƒοΈ kbyeeeeee #strangerthings2 πŸ“ΊπŸ·

8πŸ’¬

Heartbroken πŸ’”πŸ˜­ to learn about the sudden passing of the glorious @chloetheminifrenchie πŸ™πŸ»πŸŒˆ We will miss you so much beautiful; you brought so much happiness and love to so many thru the whole world. Our thoughts and prayers go out to your family. RIP Chloe

32πŸ’¬

Smirking because I ain't gotta care about no wednesday humpday work is ruff type of attitude! πŸΆπŸ˜πŸ€™πŸ» #itsgreattobeafrenchie #humpday? #nah

9πŸ’¬

rainy day squad β˜”οΈπŸ•πŸ–πŸ• (πŸ“·: @pawsofnewyork)

14πŸ’¬

i'm just a boy, staring at a girl, asking her to love me...by giving me all da treatz πŸ§€πŸ“πŸ³πŸ₯žπŸ₯“πŸ€·πŸ»β€β™€οΈπŸ‘€πŸΆβ€οΈ #mondaymotivation #puppydogeyes #lovekernels #markelatthemovies

3πŸ’¬

if you saw a potato loaf πŸ₯”πŸž w/ a homemade Steven Universe shirt ⭐️and a crazy wig πŸ•ΊπŸ»walking around today that was me! πŸ˜‹ great to meet so many friendly hoomans and see such creative hallowoof outfits πŸŽƒπŸ• shout out to @cruzthefrenchie for winning best in show! #halloweendogparade #stevenuniverse #stevenuniversecosplay @rebeccasugar @zachcallison @cartoonnetworkofficial

14πŸ’¬

happy FriYaY πŸ€— just gonna nuzzle in this couch nook til my pawrents say it's officially the weekend πŸŽ‰ #tgif #friyay

7πŸ’¬

the weekend is SO CLOSE! for now, grinding away at my day job πŸ™„ #goldenhandcuffs #akamypawrents #retiredbeforetheageof2 #deskjockey #DJMarkel #pupexecintraining

4πŸ’¬