Melis Çalışkan 🎈

Klasik Yengeç Biraz deli 💃 Azdan çok serseri 😌 Mutfak tutkunu 🍰🍝 Konusmayi da pek seviyorsa 😅 Artik bisikleti de var 🚲💃 Never lose your hope 🎈

435 posts 402 followers 439 following

Yaşamak güzel şey doğrusu
Üstelik hava da güzelse
Hele gücün kuvvetin yerindeyse
Elin ekmek tutmuşsa bir de
Hele tertemizse gönlün
Hele kar gibiyse alnın
Yani kendinden korkmuyorsan
Kimseden korkmuyorsan dünyada
Dostuna güveniyorsan
İyi günler bekliyorsan hele
İyi günlere inanıyorsan
Üstelik hava da güzelse
Yaşamak güzel şey
Çok güzel şey doğrusu...
#ağva #şile #göksunehri #iyikidoğdun #şiir #melihcevdetanday #yaşamakgüzelşey #love #happiness #nature #sunday #weekend #huzur #likeforlike #instanature

5💬

Loading...

Erkek kardeş güzel şey vesselam;ama onun gibisi daha da güzel. İyi ki varsın kuzi 🙏 #tb #kuzen #cousins #wedding #dedeman #bostancı #like #picoftheday #instacousins #red #black #men #women

7💬

Basit gibi görünen ama oldukça başarılı bir film olmuş. Her şeyden önce sadece bir masa başında geçen ve buna rağmen izleyeni sıkmayıp,merakla bekleten ve sonu çok güzel bağlanmış bir film. Kimimiz inatla gerçekleri görmek için bir şeyleri deşer dururuz;kimimiz de görmezden gelip çokta her şeyi bilmemeyi seçeriz. Hangisinin doğru olduğunu sorguladım filmin sonunda. Evet dedim,bazen bilmemek bazı şeyleri mutlu kalmak için yeterli. Sonra düşündüm,yaşadığım yalan bir mutluluksa gene de gerçekleri bilmek istemez miydim? Açıkçası benim kafamı karıştırdı;çünkü filmde olanlar fazla gerçekti. Bakalım sizin yorumunuz ne olacak;izleyin 👍#sinema #bkm #cebimdekiyabancı #cinemaximum #axisistanbul

0💬

Şarap yaşayanlar içindir; rakı ise hikayesi yarım kalanlar için... #meyhane #kapari #ankara #portre #cayyolu #raki #sarap #saturdaynight #cumartesi #weekend

5💬

Loading...

Oldukça keyifli bir müzikaldi. Müzikal deyince aklımıza gelen klasik müzikallerden farklı;aslında konulu bir dans şöleni idi 🤗 Phuket’te gittiğimiz ladyboy şovlarında büyük ülkelerin kendilerine özgü dansları ile şovlar vardı. En çok Hindistan’ın dans gösterisini beğenmiştim. Olsa da uzun uzun bir Hint dans gösterisi izlesek diyordum 😇 Bir dilek hakkım daha böylece yalan oldu a dostlar 😝 Keşke son gösterim gününde gitmeseydim de önerebilseydim daha önceden size😕 Neyse artık bir sonraki sefere kaçırmayın anacım 😏☝🏼💃🏻 #weekend #indianstayl #zorlupsm #gayrettepe #tajexpress #musical #indianculture #istanbuldaetkinlik #love #dance #sing #tajexpressthemusical

1💬

Loading...
Loading...

Ne güzel bir aktivite idin sen yaaa... Şimdi o sıcak havalarda olmak ve her gün yeni bir macera aktivitesi yapmak vardı. Hava 4 derece,teşekkürler 😣👀 Başka sözüm Yok 🤦🏻‍♀️ #hanumanworld #phuket #phuketturu #zipline #advanture #vacation #sun #fun #happy #girltogirl #holiday #thailand #instadventure #like #tb #miss #photosoftheday #nofilterneeded #nature

5💬

Şova giderken dansçıların hepsinin ‘ladyboy’ olduğunu okuduk. 1 saatlik cidden Harika bir görsel şov izledik ve her sahneye çıkışlarında “Yok yaa değiller” dedik. Sahne Işıkları açıldı,selamladılar. “Yok canım kesin değiller” dedik... Ta ki salonu terkederken hepsinin bizi çıkışta fotoğraf çekmek için beklediğini gördüğümüzde,yanlarına gidene kadar 🙈 Bu nasıl iştir anlamadım;ama inanılmaz saygı duydum. Sahnede değme kadınlara taş çıkartırlardı 😅 Ama yakından vücutları hariç,yüzler için aynısını söyleyemeyeceğim 😁 Burası Thailand 🇹🇭 #thailand #phuket #phuketsimoncabaret #ladyboys #dance #ladyboyshow #nightactivity #colurfull #thaiculture #instalike #amazing #phuketnightlife #holiday #vacation #summer #fun #cabaret #likeforlike

2💬

Loading...

Beyaz kumlardan serin sulara;Kış günü sıcağın koynuna... Hakettim,sıra bende ✈️🌴☀️🏊🏼‍♀️🍹💪🏼 #tb #antalya #yazdankalma #summer #sun #holiday #son2 #phuket #yıllıkizin #travelgram #sunbath #likeforlike #picoftheday #instamood

11💬

Loading...

En beklentisiz,en öylesine karşıladığım yıl #2018 Önce sağlık,anneanneme uzun ömür ve birinin hayatında bütün kalbim ile son bulmasını istediğim bir şey var... ve ardından belki gecikmiş başlangıçlar 🙏🏼😇🎈 Rengi belli,sözü ile duruşu bir,kalbi temiz insanlar olsun hayatımızda bu sene 🙃 #mutluseneler #hosgeldin2018 #yeniyıl #homeparty #cousinlove

4💬

Ne güzel bir insansın sen yaa 😊 Doğal,içten,samimi... Ağzınıza sağlık 👏 @atademirerofficial @bkmonline #atademirer #atademirergazinosu #bkm #besiktaskulturmerkezi #standup #persembe

0💬

Hocalarim bi'tane, ama benim hocam en bi'tane 😍😄 😚 Keyifli aksamlar. Mutlu Cumartesi... #instagood #rakibalik #yesilkoy #bodrummeyhanesi #saturdaynights #girls #weekend #likeforlike #friends #fun #happy #beautifuls

2💬

Öğrendim ki;bazı şeyler sizin dışınızda gelişiyor ve ne kadar direnseniz de yol sizi götüreceği yere götürüyor. Böyle durumlarda,yaşanılan şeyin sonunu düşünmek,önlemler almak ya da o şeyle savaşmak,sizi üzmekten,yormaktan ve bitirmekten başka bir şeye yaramıyor. Suyun akışına kendinizi bırakmanız gereken zamanlarda bırakın; yola odaklanıp anın içindeki,etrafınızdaki güzellikleri kaçırmayın. Sonuçta yolun sonunu ne yapsanız değiştiremiyorsunuz... #instalike #mygallery #photooftheday #photography #tübingen #germany #almanya #travel #videnyourworld #nature #doga #green #riverside #allshots_ #tbt #likeforlike #like4like #throwback

2💬

Bu güzelliği sadece izleyip geçemedim 😍😇🐣
#Repost @bebek_videolari (@get_repost)
・・・
Ben ısırıcam 😜 😜 😚

0💬

Aksam yemegi vaktine yetisip yemegi beraber yiyebilirsek ne mutlu bana 😊 Bu mutlulugu benim meshur zafer hareketi ile taclandiralim dedim. Beni kirmadi ama gözünü de alamadı televizyondan 😄
Ee ama özlemiş,epeydir izlemiyormuş 😇 #pamugum #melek #anneanne #canim 🙏💞

5💬

"Çok yakışıyorsunuz" dediler 😍😄 "Daha iyilerine layiksin" diyen de olmadi degil 😆😝😘 #sadecearkadasiz #madametussauds #istiklalcaddesi #beyoglu #grandpera #kivanctatlitug #balmumu #museum #instalike #likeforlike @tatkvnc ✌️

2💬