Gavin Ahearn

Male beauty influencerπŸ’„ 14 years young πŸ’πŸΌ Business/PR πŸ“§gavinahearnmakeup1@gmail.com πŸ‘» gahearn1

77 posts 200 followers 196 following

✨Glow✨

Highlight- @jeffreestarcosmetics @jeffreestar Ice cold mixed with Eclipse @mannymua733

0πŸ’¬

Come on natural....with no brows πŸ˜›πŸ˜‚

3πŸ’¬

She’s natural 😏 also, I shaved off my eyebrows so expect that for my upcoming posts πŸ˜‚

0πŸ’¬

Loading...

Last one for this look.... I’m lowkey obsessed πŸ‘€ Can we talk about how stunning @maybelline Master Chrome highlighter is?! ✨

0πŸ’¬

Fall is here πŸ‚

0πŸ’¬

Loading...

My looks have been very natural lately, I'm kinda living for them πŸ˜›πŸ‘€

1πŸ’¬

I never smile in selfies but ya know πŸ™ƒ

1πŸ’¬

Loading...

I still love this look 🀀
Brows- @anastasiabeverlyhills @norvina #dipbrow #anastasiabeverlyhills in Taupe

2πŸ’¬

She cute or whateva

1πŸ’¬

*repost* so Instagram is messed up rn and a lot of people aren't seeing my posts so turn on post notifications πŸ˜πŸ˜›

0πŸ’¬

Loading...

I really enjoyed my brows today 😏
Brows- @anastasiabeverlyhills @norvina #dipbrow #anastasiabeverlyhills #anastasiabrows Dip brow in Taupe

0πŸ’¬

Loading...

Y'all get the @maybelline Master Chrome highlighter 😍 #masterchrome

1πŸ’¬

Car selfies, where you at? 😏

0πŸ’¬

I actually love this snapchat filter πŸ‘€

0πŸ’¬

Loading...

Classic black and white πŸ‘€

0πŸ’¬

Kinda old look but my skin looked good af πŸ˜›
Highlight- @elfcosmetics Baked highlight 'Moonlight Pearls'

0πŸ’¬

It's about the glow 😏

0πŸ’¬

🐍I trust no body and no body trusts me🐍

0πŸ’¬

Little cranberry sorta look πŸ˜›

0πŸ’¬

This is another photo of a look I already posted but I'm still obsessed so we have another one πŸ˜›πŸ˜…

1πŸ’¬

Idk why but I'm currently obsessed with black lipstick πŸ’„

2πŸ’¬

Y'all this look πŸ‘ΈπŸΌ

1πŸ’¬

πŸ˜› Brows- @anastasiabeverlyhills @norvina #anastasiabeverlyhills #dipbrow in Taupe

Glow- @elfcosmetics Baked Highlight in Moonlight pearls

4πŸ’¬

This photo was took mid-makeup but I had to capture my glow πŸ˜πŸ˜›

0πŸ’¬

I've really been into gloss recently πŸ˜πŸ’¦ Lips- @jeffreestar @jeffreestarcosmetics Liquid Lipstick in 'Nude Beach' topped with @lacolorscosmetics clear gloss

0πŸ’¬