By Tamara NéCole

For all hair appointments click the link below👇🏾 LA 📍 📧 saddityhair@gmail.com SnapChat👻: SoSaddity

http://saddityhair.com/

1,734 posts 40,526 followers 1,261 following

Do u guys like 🤔 im thinking of doing pre orders or phn orders till my site is ready ...idk 😫 #sadditybob #lacewigs #lahairstylist #sosaddity

22💬

Loading...

Ok need help deciding 1 (top) 2 (middle) or 3 (bottom) post ur fave 1... 2.... or 3.....

191💬

Loading...

Issa SaddityWig #gluelesslacewig 👀 💕💕

11💬

Tuh issa #sadditywig #sosaddity I love it 🙌🏾🙌🏾🙌🏾

7💬

Perfect 10 #sosaddity #brazilianhair Bomb ✨✨✨ the look @shoponsomeflyish the body rice and cabbage .... #missy

5💬

Loading...

When ur stylist force u to make a video cause ur color so bomb and ur like uhhhh im over it lol @tattapot I love u tho lol

8💬

Loading...

This #sadditywig is life

22💬

2017 😘😘😘😘😘

9💬

Loading...

My red Hair 😍😍 my best friend @mzgigipie I love you #2017

7💬

Good times and Good hair 😍😍😍

3💬

Never Mind me get into this hair #saddityhair #indianhair

6💬

Loading...

Classic

6💬

Beso 💋

8💬

Sooo thankful for all of my Saddity Girls I really love yall . Please enjoy the Holidays with Family and Friends xoxo Saddity

12💬

Excuse me what kinda of hair is that 🤔 oh is SADDITYHAIR #bundles #lahair COMING SOON 😍😍😍😍

3💬

Light Bang just in case u want to split them or u don’t really want to wear them #tiptuesday 😘

3💬

FunDay

15💬

Blow outs and Tam Curls 😍😍😍

2💬

Perfect pixie 😍😍😍

5💬