Puan Tina

28 posts 395 followers 419 following

Nak mencelah jugaklah antara 3 beranak ni.. Tahniah pada farah n mimi dah bertunang moga sampai kejinjang pelamin.. Tahniah pada akk coming soon dpt menantu dua terus😍

0💬

Alhamdulillah
Mengimbau Memori Hari Penyampaian Hadiah SK Sri Tualang 2017
#NurFawaAwadah
#4Amanah

4💬

0💬

Loading...

Congratulation Ju, ibu doakan moga terus berjaya

6💬

Tuan rumah lama tak blk,die pulak yg menjadi penunggu rumah... eeeee

4💬

Terima kasih abg suprise kek... so sweet

0💬

Loading...

#SalamRaya dari kami sekuarga charles, tina, ju, nurul, akmal n fawa

7💬

Dua insan yg tercinta

0💬

Makan dulu eeeemmmmm

4💬

Loading...

Happy Anniversary To U n Me

8💬

Alhamdulillah anakku Nur Fawa Awadah
Usaha lagi untuk kejayaan akan datang, in shaa allah

6💬

Comey tak saya????

4💬

Loading...

Beria sangat ciumnye... padahal bunga tu tak bau pun... hihihi anak2

2💬

Seronoknye sesekali dapat bercuti ngan family

1💬

Etok... musim Sg Pahang surut

1💬

Loading...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
HAPPY Anniversary pada kami berdua
In shaa allah moga dengan Izin Allah kami terus berkekalan hingga akhir hayat...

1💬

Akhirnye dendam aku terbalas juga... hahaha

0💬

Bersantai di Bukit Freser bersama family dlm kedinginan

3💬

Loading...

0💬

Alhamdulillah... Nur Fawa Awadah Ulangi Kejayaan 2014, semoga Allah sentiasa bersamamu..

0💬

Selfie dulu... ada nmpak macam anak ngan ibu tak????

0💬

Si Mika kesayangan abah n mak

0💬

Sampai tertido Fawa Awadah sbb tunggu lift lama sgt...zzzzzz

2💬

Teman sejati

0💬

Alhamdulillah... Allah masih meminjamkan nyawa utk meneruskan kehidupan hari ini..

0💬

My Princess...

2💬

My Hero

0💬

Fawa bermonopod. Haha. #throwback

2💬