Mompreneur 🎀 (002666***V)

🚚 Jln Tun Razak & Semenyih 👜 Handbags 💄@zhucocosmetics 💎@byrcw 💅Mary Kay 🇲🇾 www.facebook.com/sndrooms www.carousell.com/sndrooms_

https://www.wasap.my/60127116418/

676 posts 7,363 followers 2,830 following

Assalamualaikum & selamat pagi. Semoga dipermudahkan segala urusan kita semua hari ini. 😊 .
.
#goodmorningworld #morningmotivation #syukur #blessed #alhamdulillah

1💬

Pagi!!!! Jom amalkan #jusgoyangrapat setiap pagi. Banyak khasiat jus goyang rapat ni, antaranya 👇
.
.
✔Menstabilkan hormon
✔Memberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
✔Mempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
✔Mengecutkan peranakan
✔Vagina lebih grib dan tidak kering
✔Menegangkan payudara,
✔Awet muda
✔Mengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
✔Merawat keputihan
✔Menghilangkan masa lesu dan sakit badan
✔Membantu mengurangkan berat badan dengan sihat .
.
.
Belum cuba belum tahu 😎 📲 whatsapp 012 711 6418
250ml RM45 .
.
#cheta #rozitachewan #jusgoyangrapatbyrcw #byrcw #wowdimatasuami #supportlocal #jusgoyangrapat #healthysupplement #healthy #supplement

0💬

Morning... Ni rahsia saya bertenaga sepanjang hari.

#jusgoyangrapatbyrcw #memangmendapat #energydrink #cheta #rozitachewan
#byrcw #supportlocal .
@byrcwtestimoni @byrcw
.
.
📲 012 711 6418 .
.
🌼 Jus Goyang Rapat byRCW 250ml RM45

0💬

Morning ladies 💋 .
.
Have u tried zhuco? .
.
💄 Highly pigmented 💄 KKM approved 💄 Light on lips 💄 Cruelty free 💄 Formulated from USA
💄 Vanilla chocolate scent💄💄
.
.
RM35 each exlude postage
.
📲 whatsapp 012 711 6418
.
.
#zhuco #zhucolipmatte #zhucolipstick #zhucocosmetics #letszhuco #sayapakaisayajual #sayajuallipstick #mua #muamalaysia #makeupmurah #makeupmalaysia #makeupjunkie #kakimakeup #supportlocal #makeup #lipcolour #lipstick #matte #lipmattecream #lipmatteliquid

0💬

#Repost from @rozitachewan1 with @regram.app ... [ MILIKI BADAN YANG MANTAP DAN SIHAT DENGAN CARA YANG SELAMAT HANYA DENGAN MENGGUNAKAN PRODUK CHETA! ]
.

Kalau dah nama wanita ni kita mestilah jaga diri kita dari atas sampai bawah. Mahkota tak ternilai dan tiada ganti kan? Yelah mana boleh cari kat mana-mana kalau rosak. Ada ke kedai sparepart? .
Dah ramai yang rasa bahagia tak terkata bila cuba produk Rozita Che Wan dan mendapat hasil yang memang buat hari-hari rasa nak senyummm aje. Puas hati!
Tak percaya? Baru-baru ni kami dapat lagi testimoni dari pelanggan kesayangan kami. Nak tahu apa mereka mengadu kat kami? + Keputihan semakin berkurangan dah tak teruk macam dulu lagi. Selesa je bila keluar jalan-jalan. + First time dalam hidup hilang terus senggugut lepas minum Jus Goyang Rapat
+ Yang menghidap hematome membrance iaitu ada ketulan darah pada dinding rahim hilang ketulannya!
+ Period yang tak teratur dah pulih dan datang setiap bulan. Yeay! .
Apa lagi uolss? Hilangkan masalah seperti suami makan luar, suami asyik marah-marah, suami balik lambat dan memacam lagi tu dengan tindakan yang bijak okay?
Minum je Jus Goyang Rapat dan guna Pencuci Goyang Segar. Settle masalahhhh. Hihi! Jom hubungi kami sekarang.

Kalau uols nak letupppssss tak cayer cubalah sahut cabaran kami na... Whatsapp 012 711 6418
#cheta #rcw #byrcw #rozitachewan #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #supportlocal #wowdimatasuami

1💬

Yassss! TODAY GIRLS ❤

0💬

Hello weekend 💛

1💬

Khasiat Jus Goyang Rapat : .
. ⏩Menstabilkan hormon
⏩Memberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yg selalu keguguran
⏩Mempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
⏩Mengecutkan peranakan
⏩Miss V tidak kering
⏩Awet muda
⏩Menegangkan payudara
⏩Mengurangkan senggugut
⏩Menghilangkan lesu dan sakit badan
⏩Merawat keputihan

Cara pengambilan : .
. 👉 2 sudu lagi dan 2 sudu malam
👉Minum banyak air suam
👉Ibu mengandung TIDAK DIGALAKKAN
👉Ibu menyusu bayi 4 BULAN KEATAS
👉Waktu period, berhenti pengambilan jus seketika & consume seperti biasa selepas seminggu
👉 Simpan didalam peti sejuk selepas dibuka . .
.
⚠🍃 Untuk mengekalkan kesegaran sepanjang hari, gunakan Pencuci Goyang Segar yg diperbuat dari ekstrak daun sireh, manjakani & kacip fatimah.

BARULAH MERECIK & WOW DIMATA SUAMI 💖

Dapatkan 2 produk hebat ini hanya yang terbaik dari @byrcw

Beribu testimoni & feedback memberangsangkan daripada pengguna produk #byrcw... boleh semak di @byrcwtestimoni .
.
🌹 pencuci goyang segar RM29 - 150ml 🌹 jus goyang rapat RM45 - 250ml
.
.
✅ DM atau Whatsapp +012 711 6418 😻 😻 .
.
#jusgoyangrapatbyrcw #pencucigoyangsegarbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw #losyenputihajaibbyrcw #wowdimatasuami #fuhhh #mereciks #meletops #letscantik #janganmengata #instaladies #instashopping #instapretty #sayapakaisayajual #onlineshopmalaysia
#rcw #byrcw #rozitachewan #cheta #supportlocal

0💬

JUS GOYANG RAPAT !
JUS WAJIB UNTUK SEMUA WANITA !!!
.
Jus GOYANG RAPAT by RCW perisa laici
Khasiat: .
✔Menstabilkan hormon
✔Memberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
✔Mempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
✔Mengecutkan peranakan
✔Vagina lebih grib dan tidak kering
✔Menegangkan payudara,
✔Awet muda
✔Mengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
✔Merawat keputihan
✔Menghilangkan masa lesu dan sakit badan
✔Membantu mengurangkan berat badan dengan sihat . .
.
@byrcwtestimoni @byrcw
.
.
📲 012 711 6418
.
.
#byrcw #rozitachewan #cheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapat #wowdimatasuami #supportlocal

0💬

My fragrance is an expression of my style classic with a modern twist . .
.
🌟 SMELL LIKE A STAR 🌟
.
. 📲 whatsapp 012 711 6418 to order tq 😘 .
. .

#PreciousbyRCW .
.
RM29.90 WM
RM31.90 EM .
.
#PreciousbyRCW #perfume #precious #luxurysmell #smellgood #smelllikeastar #ascentofsuccess #affordableprice #halalperfume #stayfresh #staytrue #stayprecious #blessed #grateful #rozitachewan

0💬

Alhamdulillah tqsm for your continuous support 😘😘😘😘 we appreciate your efforts.. .
.
.
Jus GOYANG RAPAT by RCW Perisa Laici .
.
.

KHASIAT:
✔menstabilkan hormon
✔memberi tenaga dalaman mnguatkan rahim kpd yg selalu keguguran
✔mempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
✔mengecutkan peranakan
✔vagina lebih grib dan tidak kering
✔menegangkan payudara
✔awek muda
✔mengurangkan sakit sengugut(yg belum kahwin dan sudah kahwin)
✔merawat keputihan
✔menghilangkan masa lesu dan sakit badan . .
.
.
PENGAMBILAN:
👉2sudu pagi dan malam
👉minum bnyk air suam/panas
👉ibu mengandung tidak digalakan
👉simpan dlm peti sejuk selepas dibuka
.

Ingin WOW dan lebih disayangi oleh suami jom dapatkan segera #jusgoyangrapat pasti puashati👍🏻👍🏻👍🏻 .
.
.
#jusgoyangrapatbyRCW .
RM45 WM
RM49 EM
(Tak termasuk pos)
.
📲 012 711 6418
.
.
#JusGoyangRapatbyRCW #wowdimatasuami #bertenaga #awetmuda #menstabilkanhormon #produkprodukbyRCW #terbaik #July2017 #rozitachewan

0💬

MARY KAY BRUSH COLLECTION💅
.
. 🌹Berus yang sangat berkualiti dari ponytail yang asli - bukan dari sintetik yang boleh mnyebabkan kegatalan.
.
.
🌹Didatangkan khas bersama Mary Kay Kosmetik Bag. Sesuai untuk yang mempunyai banyak koleksi barang kosmetik sebab beg mekap mempunyai banyak compartment, so boleh isi macam-macam dan boleh dibawa ke mana- mana sahaja.
.
.
🌹Terdiri daripada 5 berus mekap
.
.
🍁Powder brush
🍁Blusher brush
🍁Eyeliner/eyebrow brush
🍁Corrector brush
🍁Concealer/ eyeshadow brush
.
.
📲 Whatsapp
012 711 6418
.
.
#marykaymalaysia #marykaylovers #marykayskincare #marykayproducts #marykaybrush
##marykaybrowdefiner #marykaygeleyelinerjetblack #marykaymascara #mk #marykay #marykaymurah #marykayori #makeupmalaysia #muamalaysia #makeup #mua

2💬

Precious by RCW .
.
Smell like a star 🌟
.
.
RM29.90 excluding postage
.
.
📲 012 711 6418
.
.
#cheta #rcw #rozitachewan
#byrcw #smelllikeastar #supportlocal #precious #PreciousbyRCW

1💬

Salam jumaat 💚

1💬

Losyen putih ajaib by RCW 🌻
.
.
📲 012 711 6418 .
.
110ml RM35.90
.
.
#losyenputihajaibbyrcw #rozitachewan #cheta #byrcw #losyen #supportlocal

0💬

S.E.L.A.M.A.T.P.A.G.I. .
.
🍵🍪😎

0💬

#Repost from @rozitachewan1 with @regram.app ... Jus wajib setiap wanita yang nak #wowdimatasuami dan .
PENCUCI GOYANG SEGAR untuk BAKAL - BAKAL PENGANTIN !!!
.
#jusgoyangrapatbyrcw .
#pencucigoyangsegarbyrcw .
#produkprodukcheta #cheta #rozitachewan #supportlocal #byrcw .
.
@byrcw @byrcwtestimoni
.
.
📲 012 711 6418

0💬