syidatulizzati

Bini orang اِيَّاكَ نَعْبُدُ وَاِيَّاكَ نَسْتَعِيْنُ

939 posts 1,531 followers 980 following

Apahal mukaaaa 😣 tu !
My jurassic park🦁🐅

3💬

Bila laki kau kene diet makan , bila laki tade cuti tetap , bila laki kau sakit badan training .

Isteri hanya boleh nangis tengok kawan post makan sedap-sedap . Cepatlah kurus sanippp.
Terima kasih cari rezeki abang gemok

Tolong kita cat kelas k billa cuti nanti 😈

6💬

Loading...

💑You know you’re in love when you don’t want to fall asleep because reality is finally better than your dreams

2💬

Loading...

Settle ⬇️4️⃣

1💬

Assalamualaikum dan selamat sejahtera
Dengan penuh rasa kesyukuran dan takzim ke hadrat Illahi, sukacitanya saya , Syidatul Izzati Bt Shamsudin mewakili kedua ibu bapa dan keluarga kami, menjemput rakan-rakan ke majlis walimatulurus saya dan . 🌤️ *Sabtu*
📆 *2 Disember 2017*
🕰️ *11 pagi - 4.00 ptg*
🏠 *No 275 , Jalan 3/1 Taman Desa Kiara , 70400 , Seremban , N. Sembilan*

Dijemput semua hadirin memeriahkan majlis kesyukuran kami dan semoga dengan kehadiran para tetamu beserta iringan doa membawa keberkatan daripada Allah SWT.

37💬

Happy Birthday Dear Love 💓
Maaflah kita ingat lazada sale je . Belum kawin pun boleh lupa

1💬

Loading...

Mocha 💗

1💬

🏫 Im still alive

1💬

Cikgu soalan ni susah , malas ah na buat macam ni "Kalau awak na berak , awak buat apa ?"
"bukak seluar "
"ada usaha ta na bukak seluar ke seluar tu jin bukakkan ? "

6💬

Loading...

Sebenarnya tengah fikir kene stress ke tidak ,

0💬

Hari Sukan Negara SK Kota
#HSN

0💬

Loading...

Mendidik bukan perkara main-main . Kau tanya cikgu mana pun , budak demam pun dia boleh risau apatah lagi meninggal dunia dalam kebakaran. Cuma dia hanya cikgu bukan tuhan .
Mohon diam bila berbicara sebab kita manusia.

2💬

Putus sambung putus sambung sampai habis belajar dengan budak gemok ni jugak .
Terima kasih

7💬

Loading...

Terima kasih sebab diam-diam isikan IPG , rezeki ibu ayah 😍

15💬

Alhamdulillah Done !
5 Tahun Setengah

11💬

Terima Kasih , Ibu Ayah . Esok kita ambil gambar ye .

4💬

Jumpa Balik

0💬

Date A- AB

6💬

Kenapa sekarang dah jadi pau ayam ? Dan semakin annoying ?

3💬

P. Kesihatan

1💬

Morning view

4💬

Moral. EMK : kreativiti

0💬

Anti slip sock available
1pcs = Rm 20
3pcs = RM 50
#untukpakwemainbola #pakaikasutsukan #antislipsock #makwebolehbelikansekali

4💬

Ini bengkel ke pasar malam ni ?

0💬

Beraya pun idok lagi , aihlah gemok ni. bile entah lah gemok na bagi duit raya

5💬