50 Cent

http://Starz.tv/WatchPowerTV

1,598 posts 16,331,503 followers 53 following

Behind the scenes, couple therapy tonight on 50Central. LOL #50centralbet

1,472πŸ’¬

New HEAT: BELLY (man listen) catch the world premiere on 50Central 10:30pm on BET. #50centralbet

477πŸ’¬

Time to make the donuts, stop chasing her chase the bag. πŸ’°#50centralbet

3,400πŸ’¬

Slow down man,slow down. I'm trying to wait till I got enough money to get @GerardButler on POWER. you jumping the gun fool. Now let me see how I can do this shit. πŸ€¦β€β™‚οΈsmh Damn!! LOL

593πŸ’¬

Catch 50Central this Wednesday expect the unexpected πŸ˜†10:30pm on BET. #50centralbet

4,598πŸ’¬

Box juice mood: not a care in the world🌎#littlebigman

1,207πŸ’¬

I'm back in the gym, training for this Frigo under wear campaign. Time to work day 1 #Frigo

3,581πŸ’¬

Yeah baby, me and @KINGJAMES arrived in 2003. They can hate it or love it. We still on Top. #50centralbet

2,095πŸ’¬

Yeah bitch, you fucking around in the wrong section. Every time you call me,I'm a show up. #50centralbet

32,550πŸ’¬

πŸ‘€ Wendy williams just told me to get my life together, smh πŸ€¦β€β™‚οΈ your husband is not a bad man. he deserve a side chick for talking to you, you ugly motherfucker Focus on your own shit bitch. Oh yeah we in club LUST tonight you’re invited.LOL #50centralbet

38,327πŸ’¬

What,πŸ‘€ my nana said my auntie G can take me out side the church. so I can get some air before I start cutting up because I told her, God just told me we been in here to long. LOL #50centralbet

2,248πŸ’¬

Still #1 I love you Em, you my nigga for life.#RapGod

6,061πŸ’¬

What you want kid I'm working, SO STOP AND MAKE ME LAUGH.πŸ‘€πŸ€·πŸ½β€β™‚οΈ he thinks he's King.

1,384πŸ’¬

Big Bank, original MONEY TEAM. Gang,Gang, Gang shit ! #familymatters

3,789πŸ’¬

This kid is amazing, shout out to his mom for doing a good job with him when I'm running around. 😏. I JUST KNOW IT, LOL

2,228πŸ’¬

You know I'm gonna make it hard to shine. season 5 we on some shit, POWER #power

9,032πŸ’¬

Here we go again @unclemurda new Heat πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

711πŸ’¬

New Music on the way,(le chemin du roi) The Kings Path. Last entry 🍾

1,685πŸ’¬

πŸ€¦β€β™‚οΈsmh Damn this is to real, no caption needed.

5,614πŸ’¬

When I clean up I'm working, I'm making it happen but you know where I'm from. I'm at home with the bullshit try me.

2,722πŸ’¬

POWER Season 5, I'm making a masterpiece one scene at time. #50centralbet #power

1,835πŸ’¬

Ain't nothing fucking with this right now. Gang,gang, gang shit!!! #power #50centralbet

4,753πŸ’¬

What! my nana said we gotta go to church. #50centralbet #power

2,933πŸ’¬

Season 5 is where I prove to the world nothing on Tv is better then POWER. #50centralbet

5,062πŸ’¬

Oh no, 😳 Dora explorer got my baby back in the wilderness. πŸ€¦β€β™‚οΈ now he wants to touch shit, πŸ‘€ don't touch that. LOL

1,050πŸ’¬

Dre you got a daughter to think about, I mean is it really worth it. When you know I will fly her little ass like a Kite. 😈#power #50centralbet

4,299πŸ’¬

POWER you know we gonna make this season crazy. #50centralbet #power

6,933πŸ’¬

It's going down you gotta love it, #50centralbet #power

1,613πŸ’¬

POWER SEASON 5 I'm gonna make everyone a believer.#50centralbet @schwartz.stef

894πŸ’¬

R.I.P Hugh Hefner my condolences to his loved ones. He was a great guy God bless. #50centralbet

1,450πŸ’¬